Van een GS naar LS

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
11
14
3
Sinds langere tijd opzoek geweest naar een opvolger voor mijn GS 450h in de president uitvoering. Maar niets naar mijn zin kunnen vinden lijkt wel of ze schaars zijn. Uiteindelijk een LS600h gevonden waar ik mij nu mee moet behelpen. Hoop dat deze net zo bevalt als de GS.
 

Bijlagen

  • IMG_5445.jpeg
    IMG_5445.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 48
  • IMG_5447.jpeg
    IMG_5447.jpeg
    4,7 MB · Weergaven: 46
  • IMG_5449.jpeg
    IMG_5449.jpeg
    3,1 MB · Weergaven: 44
Mooie auto, goede keuze als waardig opvolger van de GS.

Welkom (y):)

En qua behelpen; gedeelde smart is halve smart; hopelijk voel je je hier gesteund...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rca
De GS uit 2009 had inmiddels meer dan 3 ton gelopen en voordat het onderhoud meer gaat kosten dan de waarde van de GS heb ik met pijn in het hart afscheid genomen. Ik was eigenlijk op zoek naar een jongere GS450h in de president uitvoering met schuifkanteldak en lagere km stand..
 
Relatief gezien wellicht, reparatie van (standaard best prijzige originele) onderdelen versus restwaarde.
 
Goh, worden Lexussen dan zo duur qua werkzaamheden na de 3 ton?
In mijn ervaring niet. Mijn GS uit 2009 had ook meer dan 3 ton gelopen. Enige additionele kosten die ik heb gehad was een lekke uitlaat.

Daarvoor heb ik een IS250 gehad met meer dan 4 ton erop (zelf maar iets van 25-30k maar mee gereden, was een impulsaankoop (toch iets sneller op uitgekeken) :p). Ook weinig problemen mee gehad. Enige noemenswaardige was een defecte dynamo.
 
Schitterende wagen. Ja, de president uitvoeringen liggen niet voor het oprapen. Maar deze LS is wel heel erg fraai. Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rca