- 27 feb 2020
- 100
- 162
- 43
Inmiddels alweer 4 maanden onderweg met de GS en inmiddels 7000km verder, genieten! 

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Haha mooi hoe dingen kunnen lopen!Lol, lees het nu pas terug, het idee om bij Peterman ‘een bakkie te doen’ is gegroeid tot een mini-meeting, is in dit topic begonnen Hahahah![]()
![]()
Ik heb een leenauto meegekregen (Lexus UX)Heb je een leenauto gehad, leenfiets en in Arnhem geshopt of heb je daar gewacht @Jvdn ?
Als je originele velgen wil, dan heb ik nog een set voor je, zonder banden met sensoren en in een andere post wordt er gesproken over wat er op je auto pastInmiddels de 150k gepasseerd en na 10 maanden rijden nog steeds erg tevreden, ik ben wel aan het kijken naar andere velgen, de huidige velgen zijn niet helemaal mooi meer.
Aardig dat je het aanbied maar ik ben aan het kijken naar andere velgen dan de originele.Als je originele velgen wil, dan heb ik nog een set voor je, zonder banden met sensoren en in een andere post wordt er gesproken over wat er op je auto past![]()
In dat geval: De vraag, wat past? R19 255 35 pastAardig dat je het aanbied maar ik ben aan het kijken naar andere velgen dan de originele.