Van een IS naar een GS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jvdn
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Woensdag naar Peterman Enschede geweest voor de APK en daar kwamen 0 punten uit. Het vervangen van de transmissie olie en de zaken die daarbij horen maar niet altijd standaard worden gedaan moet ik later voor terug want de onderdelen waren nog niet besteld.

Vorige week de Lexus naar Peterman Enschede gebracht om opnieuw de transmissie olie te laten doen maar dan ook met de zaken die @Bobusa aan had gegeven in het transmissie olie topic.

Verders geen punten ik blijf genieten van de GS :)

Vorige week de Lexus naar Peterman Enschede gebracht om opnieuw de transmissie olie te laten doen maar dan ook met de zaken die @Bobusa aan had gegeven in het transmissie olie topic.

Verders geen punten ik blijf genieten van de GS :)
Wat zijn je ervaringen? Allemaal goed gegaan? Heveel km heeft jouw bak gelopen?

Van mijn kant ga ik Peterman vragen om het oude filter en wat van de oude CV transmissie olie te bewaren voor inzage. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Misschien de olie laten onderzoeken bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: Jvdn
Wat zijn je ervaringen? Allemaal goed gegaan? Heveel km heeft jouw bak gelopen?

Van mijn kant ga ik Peterman vragen om het oude filter en wat van de oude CV transmissie olie te bewaren voor inzage. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Misschien de olie laten onderzoeken bijvoorbeeld.
Positieve ervaring! alles is goed gegaan en de bak heeft +/- 153.000 gereden.

Daar ben ik wel benieuwd naar wat de uitkomst is van het olie onderzoek :)

• Leuk
Waarderingen: Bobusa