Van een Prius naar een IS300h

Wat me trouwens vanmiddag bij het inparkeren wel opviel, en wat wel even heel erg wennen is t.o.v. de Prius: als je een Prius uitzet dan gaat deze automatisch in de P-stand. Bij de Lexus dus niet, dat moet je echt zelf met de pook doen.
Daar moeten we dus wel even heel goed bij stil staan! :rolleyes:

Als het goed is... staat je auto stil als je het uitzet, of je hebt het bewust zo bedoeld (taalvirtuoos :D)
Ik zat idd te twijfelen welke smiley ik erbij moest plaatsen :cool:
De zin is expres zo neergezet (ben wel van de taal ja).

Maar even doorgaand op het schakelen: dit voelt meer als een fysieke bak dan de pook van de Prius (dat is alleen een schakelaar, puur electronisch).
We vinden de volgorde ook wat onlogisch maar dat zal puur gewenning zijn...
Ach, die Japanners zullen er vast goed over nagedacht hebben :)

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
Je gaat nog wel wat onzinnigs ontdekken denk ik, wat vind je van de ASC? Ik heb er hard om gelachen en vervolgens uitgezet, voegt nik ,toe:D
Vandaag de sport-stand ontdekt (leuk, een (nep) toerenteller! 馃え) en daarmee ervaren wat dat ASC nou eigenlijk is.....net niks dus. Wat een nepgeluid. Vandaar dat het standaard uit stond (en nu weer staat).

Leuk zo'n ontdekkingstocht door zo'n auto :cool:

Die toerenteller is zeker niet nep, geeft gewoon het toerental aan en staat netjes op 0 als je elektrisch rijdt.

Via het instellingen menu kun je m ook altijd zichtbaar maken, dus ook als je in eco of normal rijdt.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje en Dirk_S
Die toerenteller is zeker niet nep, geeft gewoon het toerental aan en staat netjes op 0 als je elektrisch rijdt.

Via het instellingen menu kun je m ook altijd zichtbaar maken, dus ook als je in eco of normal rijdt.
Ja ok, maar een toerenteller in een auto met een cvt, dat voelt toch wat neppig, al zal het idd wel kloppen wat ie aangeeft.

En dank voor de tip over het altijd zichtbaar zijn van die teller. M'n zoon zal het idd beter vinden staan :LOL: