Van MR naar IS

Ruiten worden er bij lexus ver voordat de kit hard is ingelijmd (en er wordt inderdaad veel teveel kit gebruikt). Bij het verwijderen van de ruit komt zo'n beetje alle lak op de sponning mee en ben je bijna verplicht een spuitbeurt uit te laten voeren (nooit met een Lexus naar Carglass, daar krijg je echt spijt van).
Lexussen zijn berucht voor roest aan de dakrand boven de ruit omdat een slecht gezette ruit daar als eerste roest zal veroorzaken (begint met roestblaasjes).
Vergeet inderdaad niet om echt alle kit te verwijderen en aan de onderzijde van de ruit een dubbele kitlaag aan te brengen voor je de ruit plaatst. Ik vergat het en een hinderlijke fluit vanaf 120 was het resultaat....

sharkman zei:
De laatste keer dat de auto in mijn eigendom is gerold had hij 225-230 pk aan de krukas maar door het verwijderen van het prolex spruitstuk en de Blueflame catback schat ik dat hij nu ca. 200 pk doet.

http://imageshack.us/photo/my-images/52/hpim0538r.jpg/

Zo, vertel eens welke veerpootbrug je daar gemonteerd had? Kan die er ?berhaupt wel op zonder de motorkap te deuken?? Of had je misschien de bekleding weggesneden of zo?

groetjes

Zo maar weer even een update. Al een tijdje niet meer online geweest, helaas heel druk op mijn werk met een webshop bouwen en daar gaan helaas ook de nodige avond uren in zitten. dus de lexus staat nog zoals hij is. Al wel even de ontsteking na kunnen kijken om te zien of ik daar het stotteren terug kan vinden maar helaas alle bougies netjes de zelfde kleurtjes.
Voor de test maar even een injectie reiniger erin gegooid om te kijken of dat iets gaat helpen en anders moet hij even uitgebreid uitgelezen worden.
Nou tijd om juliie topics weer eens bij te lezen.... Goed weekend iedereen!

6 losse bobines. en die lijken goed, maarja dat zijn wel weer delen die vaak vervangen worden dus uitgebreidere controle hierop moet meer vertellen.
Weet iemand trouwens of er bij een TTE compressor andere bougies worden geinstalleerd?