- 25 nov 2012
- 1.504
- 5
- 1.519
- 113
Ik wil onderstaande toch even delen:
Mijn wagen stond op (OEM) Continental runflat banden, vandaag een paar Michelin Pilot Sport 4 SUV banden eronder laten leggen.
Wow! wat een verschil! Met die runflat banden voelde ik op de snelweg ieder vliegenpoepje op de weg, met de Michelins is het net of ik over een glasplaat rijd.
Klinkers worden ook ineens glad gestreken.
Mijn LSje voelt weer aan zoals ik van m'n ouwe 600h gewend was: Lekker soepel en zompig.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik van OEM maat 245 45 20 naar 245 50 20 ben gegaan, maar de druk staat nu ook 0.2 bar hoger.
Mijn wagen stond op (OEM) Continental runflat banden, vandaag een paar Michelin Pilot Sport 4 SUV banden eronder laten leggen.
Wow! wat een verschil! Met die runflat banden voelde ik op de snelweg ieder vliegenpoepje op de weg, met de Michelins is het net of ik over een glasplaat rijd.
Klinkers worden ook ineens glad gestreken.
Mijn LSje voelt weer aan zoals ik van m'n ouwe 600h gewend was: Lekker soepel en zompig.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik van OEM maat 245 45 20 naar 245 50 20 ben gegaan, maar de druk staat nu ook 0.2 bar hoger.





) vind ik het rijcomfort niet denderend (je voelt echt dat de banden in kiezelsteentjes op de snelweg happen) en lijkt het alsof de auto tijdens bv parkeren of op lage snelheid bochten iets schuift ('bokt'), puur een gevoel maar niet comfortabel. Wel ook een originele Tire Repair Kit en toebehoren in de auto.