Van Toyota naar Lexus

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
Hallo, even voorstellen. Mijn naam is Hub (inderdaad met ??n u) en woon in het zuiden van Nederland. Na 4 jaar een Toyota Auris HSD te hebben gereden ben ik nu naar de luxe Prius overgestapt. Inderdaad, het is een Lexus CT200h Luxury Line uit 2011 geworden! ;-)

E?n punt wil ik er alvast uitlichten: wat is die Mark Levinson muziekinstallatie met zijn 13 luidsprekers fenomenaal!

Volgende week vrijdag 30 oktober kan ik hem ophalen, kan daarna pas foto's plaatsen. Beroepsmatig rij ik ongeveer 100.000km electrisch (machinist NS) en dat wil ik priv? ook wel, alleen is een volledig electrische auto voor mij nog niet weggelegd. Dan maar een hybride...

Binnenkort meer!
 
Laatst bewerkt:

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Van harte welkom op het lexusforum HammerMan !
Hoe gek het ook klinkt nog nooit een Mark Levinson gehoord maar ben wel erg benieuwd.
Veel plezier aankomende vrijdag.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ja ja beroepsmatig šŸ˜†
image_4442.jpg
 
Laatst bewerkt:

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Welkom Hammerman en vele veilige kilometers, zowel als machinist als met je CT200H!
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Hallo Hub, gefeliciteerd met je aankoop. Daar zul je geen spijt van hebben. Ook ik heb een CT200h Luxury Line en ben er ook super enthousiast over en de Mark Levinson, deze geeft een geluid dat heb ik in mijn huiskamer nog niet eens.
Veel veilige kilometers gewenst Hub.

Twan.
 

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
Welkom en proficiat!


Volgens mij schop je nu hard tegen wat schenen aan.. :p

Heb ik ook op het Prius forum (nu omgedoopt in Toyota Hybride Forum) geplaatst. Nog geen negatieve reactie op gekregen! Er wordt daar veel over de slechte kwaliteit van de materialen en de afwerking geklaagd. Zelf heb ik ook eerst proefgereden in een 1 jaar oude krakende Prius en toen toch maar voor de betere Auris gekozen. En nu dus voor de Lexus CT200h, in de volksmond de 'luxe Prius' genaamd. En in feite is dit ook zo!

PS Bedankt voor de welkomstwoorden, ik voel me hier al thuis. Net als op het Toyota Hybride Forum leuke mensen hier.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Het is zo vrijdag HammerMan nog een paar nachtjes slapen.
Wel flauw dat ze precies in deze week de klok een uur achteruit hebben gezet šŸ¤“
 

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
Afgelopen vrijdag dan eindelijk mijn CT200h Luxury Line in de kleur Dark Granite opgehaald. Tot nu toe geen tijd gehad om hier een berichtje te plaatsen. Ik had het v??l te druk met rijden, bewonderen, koppelen van telefoons, instellen van voorkeuren enzovoorts. Vandaag ook een paar foto's gemaakt, nu is hij nog mooi gepoetst!

23ll0gj.jpg


Ik was v.w.b. het rijden best wel tevreden over mijn vorige auto, de Toyota Auris. Maar de CT200h is toch van een beduidend hoger level. V??l stiller, meer stuurrespons, een echt premium gevoel (ik heb al vaak over het lederen kapje boven de tellers geaaid... ;-) ). Al met al een tevreden beginnend Lexus rijder!
 

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
PS Toen ik de auto kocht had hij een chemisch geurtje van het poetsbedrijf. Via internet bij carclean.nl van het merk Gliptone twee geurhangertjes gekocht. E?n daarvan heb ik onder de bijrijderstoel bevestigd. Nu een heerlijke ledergeur bij het betreden van de bolide!

70gx8n.jpg
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
bolide:
Raceauto, gewoonlijk in de formule 1-klasse

Echt niet!! :p