Van Toyota naar Lexus

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Dank!

De wielen zijn er bij de bandenboer onder gezet vanochtend.

Daarna ben ik naar huis gereden met een eerst knipperend en daarna continu brandend tpms lampje. (overigens heeft het 2 weken zo gedaan met de auris wielen onder de auto.....)

Vervolgens heb ik gedaan: 2x op de start/stop knop gedrukt zodat de auto "aan" gaat.
Daarna knopje ingedrukt en vastgehouden maar gebeurt niks. Gaat braaf een minuut knipperen en daarna continu branden. Geen piep en geen trage 3 knippers zoals mijn boek zegt.

Daar houd het dan even op denk ik.
Ik rij zo ff langs de pomp voor lucht, dan zal ik ze rondom op 2.5 drukken en daarna dezelfde procedure nog eens herhalen.

De sensoren hebben goed ingepakt gezeten zodat er geen spuitnevel bij kon, daar ligt het niet aan.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Dank!

De wielen zijn er bij de bandenboer onder gezet vanochtend.

Daarna ben ik naar huis gereden met een eerst knipperend en daarna continu brandend tpms lampje. (overigens heeft het 2 weken zo gedaan met de auris wielen onder de auto.....)

Vervolgens heb ik gedaan: 2x op de start/stop knop gedrukt zodat de auto "aan" gaat.
Daarna knopje ingedrukt en vastgehouden maar gebeurt niks. Gaat braaf een minuut knipperen en daarna continu branden. Geen piep en geen trage 3 knippers zoals mijn boek zegt.

Daar houd het dan even op denk ik.
Ik rij zo ff langs de pomp voor lucht, dan zal ik ze rondom op 2.5 drukken en daarna dezelfde procedure nog eens herhalen.

De sensoren hebben goed ingepakt gezeten zodat er geen spuitnevel bij kon, daar ligt het niet aan.

Ik zou gewoon even langs de stealer rijden.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
In de kofferbak van mijn IS vond ik een bagagenet, dit lag weggestopt achter het luikje waar ook de accu staat, links in de kofferbak. In de accessoirelijst op Lexus.nl vond ik het netje terug als zijnde een verticaal bagagenet. Dus niet om plat te leggen en dingen eronder vastleggen, maar ophangen en dingen in doen. Nog prijzig ook, bijna 75 euro.....:eek:
Volgens de summiere beschrijving zou het net opgehangen kunnen/moeten worden tussen de bagagehaken in de kofferbak. Zojuist 10 minuten met een zaklamp in de kofferbak gezocht maar geen bagagehaken aangetroffen waar ik een dergelijk net op kan hangen.....kan zijn dat ik met mijn kont heb gekeken (mijn vrouw verdenkt mij daar regelmatig van :grin:) maar ik denk van niet.....

Iemand een idee waar die haken dan zitten?
 

Bijlagen

  • bagagenet.JPG
    bagagenet.JPG
    23 KB · Weergaven: 40

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik heb 1 zwarte haak boven en 1 ?zilveren? opklapbaar bevestigingspunt beneden. (Zie foto)
 

Bijlagen

  • photo8185.jpg
    photo8185.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 28

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Die opklapringen in de vloer heb ik ook, maar die haak....:sneaky:
Nog maar eens kijken zo, was vroeg vanochtend ????
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Ik vermoed dat er links en rechts een haak hoort waar nu de clipjes zitten die de zwarte kofferbakbekleding vasthoudt.....en dat de vorige eigenaar dat ding nooit gebruikt heeft of zo.