VELGEN GESTOLEN - IEMAND DIE ZE GEZIEN HEEFT?

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Eigenaar die de velgen van mij destijds gekocht heeft vroeg mij om hier ook maar een berichtje neer te zetten. Aangezien de wielen alleen maar passend zijn op Lexus.

Zijn Savini SV-9 wielen zijn gejat uit z'n schuur. en wellicht dat ??n van de forumbezoekers ze langs ziet komen. Als iemand wat weet, laat maar weten via PM. niet hier neerzetten a.u.b.

Het zijn custom made velgen van zeer hoge kwaliteit, en zeer zeldzaam. Zeer gedetailleerd en het beste chroom, detail is ook dat alle boutjes gegraveerd zijn met 'Savini'. Er is geen tweede set van in Nederland, dus als je ze ziet, zijn ze het:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
kun je er ook bij vermelden welke regio dan kunne de forum members in die regio xtra aandacht geven :rulez:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hele mooie velgen en ja laten we eerlijk zijn, ze zijn het stelen waard. :devilish:
Natuurlijk zal ik er naar uitkijken maar als ze zo zeldzaam zijn en het enige setje in Nederland, ben ik toch bang dat de velgen naar het buitenland verdwijnen.

voor de eigenaar hoop ik dat die goed verzekerd is.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Aii... dat zijn echt mooie velgen. Dat je ze uberhaupt hebt verkocht Jelmer! Maar echt een naaistreek dat deze velgen gejat zijn. Ik zal mijn oogjes open houden.

De volgende vragen:
Ze passen alleen op een LS?
Kunnen we politie bellen als we ze zien en dus is er al aangifte gedaan?
Hoeveel zijn ze waard? Want dan ga ik wel rondrijden met een krik en imbus :p
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Lijkt mij dat ze op elke 114,3 passen zolang de offset maar past.. Dus bijna elke japanner..
Balen dat ze gestolen zijn!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Jongen kwam uit Zeeland, En ze passen eigenlijk alleen op Lexus gezien de kleine naaf van 60.1, meeste japanse auto's en Ford Mustangs zijn groter

Over de waarde van de velgen... ook deze waren meer dan me auto waard was. dus wel de moeite waard om een berichtje op te wagen
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
hmm toyota met steek 5x114.3 hebben allemaal diameter 60..
Auris
supra
mr2 (sw20)
en vast nog wel meer.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Boeit ook verder niet, wil alleen maar zeggen dat het dus echt een Toyota naaf is.

En om zo'n naafje verder netjes uit te draaien heb je een aardig bankje nodig ;)
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ja heb het internet ook al afgesnopen en heel marktplaats dus ze worden niet aangeboden , maar ze staan dus niet online, ook niet op marktplaza en marktnet nieuw heb ik ze wel gespot 4 k en zonder shipping brrrrrr
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja, dan moeten ze nog hier naartoe. niet te vergeten dat ze per auto worden aangemeten :hi: deze waren voor een SC430 gemaakt met een beetje originele offsets in gedachte. Ik heb ze van de eerste eigenaar in de USA toen gekocht, en dit is nog altijd de beste verkoper geweest die ik heb gehad met wielen, super!

Maar goed, als iemand wat ziet, die jongen vroeg mij er om en ik heb zoiets daar wil ik wel aan meewerken. Als mijn Walds worden gejat zou ik het ook proberen :(

Edit: @Maistah, ik zal eens vragen of er al aangifte is gedaan.