Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie heeft er nog velgen liggen van een Lexus LS430? Ik ben eigenlijk op zoek naar de originele 5 spaaks velgen. Maar andere die dezelfde maat hebben mogen ook aangeboden worden.
Hoi Sven, ik heb een setje originele 7 spaaks velgen staan. 17 inch. Vijf stuks (dus dan heb je ook reserve). Vers gerestaureerd en gepoedercoat en banden uit 2023. Dus monteren en rijden. Was eigenlijk niet van plan om deze weg te doen, maar ik zie mezelf ze eigenlijk ook niet meer gebruiken. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel, prijs €1200,-
Hoi Sven, ik heb een setje originele 7 spaaks velgen staan. 17 inch. Vijf stuks (dus dan heb je ook reserve). Vers gerestaureerd en gepoedercoat en banden uit 2023. Dus monteren en rijden. Was eigenlijk niet van plan om deze weg te doen, maar ik zie mezelf ze eigenlijk ook niet meer gebruiken. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel, prijs €1200,- Bekijk bijlage 183872
Goed om te horen, waar heb je deze gevonden als ik vragen mag? Ik heb maandenlang alles afgezocht op internet en op een gegeven moment zelfs overwogen om ze uit Amerika te laten komen, maar dat werd allemaal extreem duur. Ze leken hier onvindbaar!
Had een bericht gedaan op facebook, iemand uit België die reageerde daar op. Deze waren ook vers gespoten. Zijn inderdaad enorm lastig te vinden, dus ben ook blij dat ik ze gevonden heb!