Velgen

ron66

Hoort erbij
23 jun 2019
79
5
0
Hallo graag jullie mening over deze velgen zijn 17 inch
en mag je achter ook 225 hebben of is dat gevaarlijk
alvast bedankt
 

Bijlagen

  • photo7425.jpg
    photo7425.jpg
    312,4 KB · Weergaven: 45

RvD

Hoort erbij
22 mei 2012
45
5
8
Heb in het verleden ook ooit 225/45-17 gehad achter op de gen.2, maar vond dat er maar iel uitzien, zeker in combinatie met die hoge kofferbak. Toch maar vervangen voor 245, ziet er toch echt beter uit, wielkast mooier gevuld.
Qua grip in sneeuw zal het best wel beter zijn. Alhoewel er niks aan voorwiel aandrijving kan tippen in de sneeuw (of 4wd natuurlijk). Achterwiel aandrijving en sneeuw, ik vindt het niks. Waar ik in het verleden met voorwielaandrijving mijn oprit opreed, met zelfs zomerbanden in de sneeuw, kom ik zelfs met winterbanden en achterwiel aandrijving, er amper tegenop. Maar ach, hoe vaak sneeuwt het nou in Nederland. Laatste jaren liggen mijn winterbanden er voor niks op geloof ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Des

Nieuw hier
14 jan 2021
1
0
1
Goedendag heren,

Wellicht dat jullie mij o.b.v. ervaring goede tips kunnen geven. Ik ben namelijk nieuw betreft de Lexus en het netwerk. Na BMW en Alfa GT eindelijk overgestapt op kwaliteit.

Sinds een aantal weken bezit ik dus een IS250 uit 2006 en er zitten niet hele mooie 17 inch velgen onder (rondom 225/45/17). Volgens mij las ik al dat er normaal/standaard 245 of 255 brede banden op zitten achter. Ik zoek eigenlijk 17 of 18 inch donker grijze velgen, omdat ik zwart net iets te vind. Ik heb al hele mooie IS-F velgen gezien, maar die zijn toch wat prijzig vind ik. Wat zijn jullie aankoop tips en waar eventueel? Nu ben ik niet zo van het online aanschaffen van velgen en ben ik benieuwd of jullie een leuke zaak in de buurt van Dordrecht weten?

Hoor het graag!