ik heb de standaard lexus besteld met navi en deze word volgens het leasecontract geleverd zodra mn huidige auto afloopt wat half februari gebeurd.
met mijn werkgever heb ik afgesproken dat ik andere velgen mag uitzoeken aangezien ik nog extreem veel vrije dagen over heb en ze niet op krijg.
in eerste instantie zat ik te denken aan zwarte velgen maar aangezien de auto ook al zwart is lijkt dat me niet zo handig.
op de alcar website kan je het een en ander zien en mijn voorkeur gaat uit naar een zwart met grijze velg.
tevens vraag ik me af welk formaat ik zal nemen.
18" is wel erg mooi maar word het niet te oncomfortabel?
momenteel heb ik 16" op mn huidige auto en vind een maatje groter toch wel mooier.
wat voor advies hebben jullie ervaren lexus ct200 rijders?
wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
met mijn werkgever heb ik afgesproken dat ik andere velgen mag uitzoeken aangezien ik nog extreem veel vrije dagen over heb en ze niet op krijg.
in eerste instantie zat ik te denken aan zwarte velgen maar aangezien de auto ook al zwart is lijkt dat me niet zo handig.
op de alcar website kan je het een en ander zien en mijn voorkeur gaat uit naar een zwart met grijze velg.
tevens vraag ik me af welk formaat ik zal nemen.
18" is wel erg mooi maar word het niet te oncomfortabel?
momenteel heb ik 16" op mn huidige auto en vind een maatje groter toch wel mooier.
wat voor advies hebben jullie ervaren lexus ct200 rijders?
wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.