- 12 okt 2008
- 955
- 808
- 93
Bijzonder om te zien dat 35 jaar geleden de kwaliteit beter was dan nu....
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ik denk dat je uit de vergelijking van de twee auto's niet de conclusie mag trekken dat de kwaliteit vroeger beter was. Het gaat om auto's die 35 jaar in leeftijd verschillen en die dus ook verschillen in design en technische uitrusting. Een huidige LS heeft een groot aantal voorzieningen die 35 jaar daarvoor nog niet bestonden. Het is dus een "appels en peren" vergelijking.Bijzonder om te zien dat 35 jaar geleden de kwaliteit beter was dan nu....
@Henny de grijze LS400 uit 2000 rijdt nog jaarlijks zijn kilometers. In de afgelopen ruim 10 jaar van 218000 naar richting 375000 km.Ja ik heb de eerste generatie Ls 400 uit 1990 en de laatste Ls 400 uit 2000 gehad, de laatste had ik nooit weg moeten doen, heb er nog spijt van
Nu dus een Ls 600hl van de laatste serie met een V8, een geweldige auto met een prachtig interieur en als ik geparkeerd heb kijk ik nog steeds even achterom en dat is voor mij de graadmeter dat je een geweldige auto bezit, maar, ja er komt vaak een maar naar zoveel lovende woorden, als ik hem kan ruilen voor een Ls uit 2000 dan wordt het toch een moeilijke keus en denk ik dat de 2000 Ls 400 wint