Verhoogd armsteun

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Zoals de meesten van jullie wel weten dat de IS200 een zeer lage armsteun heeft, irriteert mij dit enorm.
Ik zat net dus te kijken op marktplaats en toen zag ik een IS200 met verhoogde armsteun. Deze was wel van 2004 en die van mij van 2000, dus vroeg ik mij af of dit vanuit de fabriek al zo is of dat het zelf is gemonteerd.

Dit is de link van de IS200, het is de 6e foto die ik bedoel.

http://auto.marktplaats.nl/lexus/365673 ... omaat.html

Zijn er meer mensen die dit hebben in hun IS?
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Ow bedankt jongens.

309 euro oplichterij. In dat geval laat ik het maar zo.

Deze mogen jullie sluiten ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
haha. Komt ergens uit een ander topic. Dat bedrag vroeg men namelijk voor het paneel om de pook voor een IS250/350
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
nieuw te koop hier: http://is.sewellparts.com/accessories-catalog/viewall/IS300-2003-64.html en er gaat nog korting vanaf als je lid bent.

Ik heb het toen ook voor mijn is200 besteld (had hem 1 maand gebruikt en toen had ik me auto verkocht) En ja ik had hem toen erin gelaten omdat ik geen tijd meer had om alles te demonteren. Het is geod zelf te doen en het is een heel stuk comfortabeler. Ik vind het in ieder geval wel waard! Zeker als je vanuit gaat dat jij je auto nog langer gaat behouden.

Het zat inderdaad op de executive, maar het past op alle andere modellen.

(Nu ik zo denk, heb ik best wel veel achtergelaten in mijn oude is200.. de nieuwe eigenaar heeft echt veel geluk met zjin auto).
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Ik zelf heb een hoge versie in die van mij gemonteerd, deze komt uit een is300 sportcross.
Moet zeggen dat het zeker een aanwinst is geweest, vind de lage versie niet eens vallen onder een armsteun.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Ik mis ook wel een armsteun in mijn IS200 maar de prijzen die ze voor nieuwe vragen gaan me te ver, misschien eens op een sloperij neuzen.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
wat zijn die dingen belagelijk duur!!!! :X :X
ik ga ook eens op de sloop kijken of ik ga er zelf een maken maar dan zet ik er meteen een beeldschermpje in :D
als ik op de sloop wat tegekom dan laat ik het wel weten hiero
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
is er iemand op het forum die een verhoogde armsteun heeft?
zou je daar een foto van de bevesteging kunnen maken?
kan die ook naar achter omhoog klappen of zijn het gewoon vaste?
ik ga denk ik van het weekend beginnen met het maken van een ontwerp voor de armsteun.
alleen ff kijken of dat ik er wel of geen schermpje in zet,want ik heb ook al een dakscherm :)
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
slippernick zei:
is er iemand op het forum die een verhoogde armsteun heeft?
zou je daar een foto van de bevesteging kunnen maken?
kan die ook naar achter omhoog klappen of zijn het gewoon vaste?
ik ga denk ik van het weekend beginnen met het maken van een ontwerp voor de armsteun.
alleen ff kijken of dat ik er wel of geen schermpje in zet,want ik heb ook al een dakscherm :)


Ik heb hem in de mijne gebouwd. Foto van de bevestiging maken is moeilijk, omdat dit onder de console zit.
In de opbergbak van de lagearmsteun zit de bevestiging, althans daaronder.

Je zou een verhoogde van een Toyota kunnen uitproberen, als je je console weghaalt zitten 4 gaatjes waar m10 bouten in passen, als je de afstanden opneemt zou je denk ik die van een Toyota kunnen monteren, denk dat dat je een hoop werk scheelt.

Succes!
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
hey bedankt voor de tip,maar dat is z'n klein aftermarket ding daar passen geen 2 armen op,haha

ik ga hem gewoon lekker zelf maken en hopen dat het lukt :D

ik zal wel foto's maken.en dan zet ik ze erop als hij geslaagd is :D :D