Verlagingsveren is200/300

Status
Niet open voor verdere reacties.

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Na lang denken toch besloten voor een schroefset te plaatsen.

Betreft nieuwe veren van het merk h&r type 29435-1 nooit geplaatst

vaste prijs 200?
 

Knot

Actief
28 apr 2017
114
4
0
Ik wil eigenlijk voor een koni street of sportkit gaan maar deze veren voor 150 euro maakt het toch weer iets goedkoper... welke dempers erbij pakken? Deze zijn 35mm verlaging... al zou ik persoonlijk 20mm verlaging van de koni sportkit op de hoogste stand/montageschaal al voldoende vinden met alle kuilen en drempels hier in NL.

Voor welke schoefset ben jij uiteindelijk gegaan? Incl nieuwe topmounts en nieuwe draagarmen en stuurkogels?
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
klokmeister Deze zijn 35mm
Knot Ik persoonlijk denk dat de oranje koni voldoende zal zijn want ik had identiek dezelfde veren op mijn eerste is200 enkele jaren geleden met originele dempers en vond het super rijden,veel directere reactie. Hier in Belgi? is het wegdek nog 10x erger dan Nederland en heb nooit last gehad,de hoogste drempels waren geen enkel probleem. Ik heb een kit van st gekocht met top mounts,hoogte en hardheid regelbaar met kw dempers,verwacht ze ten laatste week 24 en ga onmiddelijk mijn draagarmen veranderen en alle rotules dus complete revisie van de voorste ophanging en stuurinrichting. Heeft maar 120000km maar wil toch nog enkele jaren van mijn sc kunnen genieten en alle "zwakke punten" aanpakken
 

Knot

Actief
28 apr 2017
114
4
0
Oke, inderdaad, met nieuwe topmounts, en nieuwe rubbers overal in, denk ook aan de fuseekogels of complete frisse draagarmen links en rechts onder.
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Knot Ik heb alles erbij genomen,als je interesse hebt in de veren stuur je maar een Pb, verzenden kan ook zonder probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.