Vermogens Testbank ( dyno )

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Hallo

Ik ben nou zo goed als klaar met mijn auto wat betreft motorische gedeelte en wil de IS nou wel eens een keer op de vermogens testbank zetten om te kijken hoeveel vermogen die er nou echt uit perst met de Kompressor erop.

Weet er iemand een goed adress waar ze een vermogens testbank hebben? Of heeft er iemand connecties waar er een keertje op de vermogens testbank gemeten kan worden voor een mooi prijsje? Misschien ook eventueel nog wat extra aanpassingen aan de ECU door middel van chippen op maat o.i.d.
Het liefst met goede koeling en liefst provincie utrecht, maar een stukkie rijden voor een goede testbank vind ik ook niet erg.

ik hoor graag van jullie

Mvg Daniel
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Moet je eigenlijk vragen bij een race/rally team of bij een bedrijf als Autosport Company, Biesheuvel, Stoeve.
Ik wil dat uiteindelijk ook nog eens doen, maar eerst het nodige onderhoud om weer 100% te zijn.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Ik heb inmiddels een afspraak staan bij Dynocentre in harschkamp. www.dynocentre.nl

als je op de site kijkt is er te zien dat ze beschikken over een goede rollenbank, met een van de betere koeleigenschappen die er zijn.
Ik ga de 21ste op de bank dan zal ik mijn ervaringen wel even delen in mijn projecttopic.