Verse Lexusrijder

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Hallo Allemaal,

Ik ben Alex, heb vandaag mijn eerste Lexus LS400 uit 1999 aangeschaft.
Ik kom uit de Chevroletwereld, oudere Capricemodellen enzovoort, maar ik zocht een auto voor dagelijks gebruik en geen koekblikkie met voorwielaandrijving maar een serieuze auto. Ik heb ook een Toyota Celica uit 1980 en een CelicaSupra uit 1981 (het eerste model dus) en verder bijna alle modellen met achterwielaandrijving gereden. Ik heb nog nooit stilgestaan met mijn Toyota's dus leek het mij logisch om aan de Lexus te gaan beginnen!

Ik zal nog wel eens wat vragen hebben over onderdelen enzovoort, aangezien ik helemaal vers ben in de Lexuswereld.

Groeten, Alex.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Alex,

Welkom! Gaaf die caprices, mijn ouders hebben er vroeger eentje gehad. :mrgreen:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hallo Alex,

Weer een LS 400 van de laatste generatie, dat wil zeggen ,jij bent volgens mij de tweede op dit forum met een LS 400 laatste generatie ( volgens mij het mooiste model LS 400 )
Ja je raad het natuurlijk al, ik ben die andere met een zelfde auto.
In ieder geval van harte welkom

groet

Henny
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Welkom!

Kom zelf ook uit de Chevrolet/GM wereld. Heb zelf een Cadillac Seville van '77 die ik bijna zijn eerste klokje rond heb gegeven. Pracht wagen, krijg altijd een apart gevoel bij laat jaren 70 en jaren 80 auto's.
En een Chevrolet C1500 pick up uit '88.

Maat van me heeft 2 zwarte Caprice's. ??n '78-er Sedan met een hoog compressie 496Ci strokermotor die ik voor hem uit Amerika heb gehaald. en een zwarte station uit 1989 met een snelle 355 die oorspronkelijk voor mijn eigen auto bestemd was... :roll:... zelf heb ik een 383 met zeer hoge compressie die er eerdaags in gaat :mrgreen:

De Lexus zal je wel bevallen, dat doet hij mij ook nog altijd.
Zolang het kan gewoon lekker V8 rijden :worship: