vervangen antenne motor lexus rx 300

GC1980

Nieuw hier
21 jan 2011
3
0
0
nu treft het dat de antenne motor van de lexus rx 300 niet meer wil werken hij rateld en hij doet maar raar
DUS TIJD VOOR EEN NIEUWE zeggen we dan

maar nu is de vraag hoe verwijder ik al de kofferruimte beplating om bij de motor te kunnen komen want hier ben ik nog niet helemaal zeker van. maar dan ook hoe kan ik het makkelijkst en beste de motor vervangen.

kan zelf een hoop werk immers als automonteur bij de VW dealer maar daar hebben we geen handboek van lexus

wie kan mij hier in helpen of zeggen hoe het moet

mijn dank is groot
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Heb even gekeken maar heeft de RX niet een vaste antenne op het dak links of rechts achter??
 

GC1980

Nieuw hier
21 jan 2011
3
0
0
ah kijk aan dat plaatje heb ik al een hoop kan ik wel wat mee en verder heel veel dank de prijs is nog best wel hoog weet dat de lokale sloop hier een 350 heeft staan dus maar eens uitzoeken of die hetzelfde is en dan beetje onderhandelen

montage schijnt volgens toyota dealer niet echt simpel te zijn maar dat laat ik me niet wijs maken alles kan en zoals me baas zegt een auto monteur kan alles :D

maar toch gaat me pa eerst langs dealer zelf om na te laten kijken wat het nou precies is want je kan heel wat euro's schelen