Verwarmde buitenspiegels en keyless entry

DrBreakalot

Nieuw hier
7 apr 2016
4
0
0
Sinds deze week ben ik trotse bezitter van een 2012 CT200h business line.
Volgens de gegevens zou deze auto verwarmde buitenspiegels en keyless entry moeten hebben.
In mijn IS200 was de buitenspiegelverwarming altijd aan en waren mijn spiegels mistvrij voordat ik de oprit af was. Bij deze auto is dat niet het geval. Moet ik iets doen om de verwarming aan te zetten?
De keyless entry zou moeten werken door de sleutel in de zak te hebben en het handvat vast te pakken. Op slot gaan zou moeten gebeuren door het sleufje een tijd aan te raken. Bij mij werken beide mogelijkheden niet, is ergens een verstopte optie die dit systeem inschakelt?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
De spiegelverwarming gaat aan als je de achterruitverwarming aan zet.

Keyless entry, dat zit niet op elke CT. Maar is te herkennen als je een groef/inkeping hebt op de handvaten op de voorportieren.
Vervolgens zit er in de menu's instellingen om dit aan of uit te schakelen. De menu benader je d.m.v. de "Mode" knop op je stuurbediening mits je auto stil staat.
 

DrBreakalot

Nieuw hier
7 apr 2016
4
0
0
Dank je, zo werkt de spiegelverwarming dus.
In het menu staat smart entry wel aan en ik heb de inkeping, ik zal de garage er een keer naar laten kijken.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
keyless zit alleen in de voorportieren, dus ook aan de passagierszijde. Misschien kan jij de andere kant eens testen? als die het ook niet doet dan is er iets geks aan de hand.