Verwijderd

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Re: Rajeev's GS300

er staat ergens een topic over het oppoetsen van je doffe koplampen ....

GPS10 ? kom er maar in de baan is vrij ...

@ Rajeev ....

Kom naar de meeting en neem je poets set mee mijn motor ruimte ' needs an overhauling by the grand polish master Rajeev Shine do not wine Industries company & Co ' .

:worship:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Rajeev's GS300

Glassex en tandpasta (op eigen risico natuurlijk) :p

Punt is wel dat e.e.a. vaak tijdelijk werkt. Je zou daarna een beschermende laag moeten aanleggen, maar dat kan eventueel met een goede was.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Re: Rajeev's GS300

ik zag een topic in het hollands de man demonteerd zijn koplamp en laat precies zien hoe het moet en hoelang hij erover deed, maar ik heb geen idee of in welke sectie.

hij gebruikt schuurpapier tussen de P1000 en P3000 en dat is al bijzonder want ik kom niet verder dan P600

:rulez:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Re: Rajeev's GS300

Tsja sommige mensen maken echte waardevolle topics persoonlijk vond ik dit een zeer nutttige en zeer duidelijke topic met mooie fotos en goede resultaten.

Thanks GPS10

@ Rajeev .... zo pak je dat dus aan !!
Succes met pimpen van je Lexus.

Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Re: Rajeev's GS300

ik heb toen de LS niet meer reedalle plastic delen van de motorruimte gedemonteerd en 1 voor 1 weer mooi zwart gemaakt met speciaal spul daarvoor. Ik heb zelfs de letters op de kleppendeksels opnieuw gewit en als extra de letters op de kap van de bougiekabels. Deze zijn normaliter zwart maar waarom niet wit ?

Foto komt straks u luv it Rajeev.

Groet

Lexter
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Re: Rajeev's GS300

ik wil even kwijt dat ik het ontzettend tof vind dat je samen met je pa met de auto bezig bent en dat je dit dan ook al deelt op het lexus forum. Ga vooral zo door en leg alvast vast bij je pa dat hij op je 18e van jou is :) (kan je pa vast sparen voor een andere auto)

:hi:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Rajeev's GS300

en een gs430h, niks voor jullie? Maarjah.. meestal zijn de auto's in dld ook goed onderhouden hoor.. ik zou die gok wel nemen...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Rajeev's GS300

We zitten te twijfelen om de Lexus weg te doen, inruil voor een GS430.
Maar het punt is dat wij deze auto al gewoon 10 jaar, bijna 11 jaar hebben en dus de gehele geschiedenis kennen en weten dat er nooit rotzooi is uitgehaald met deze Lexus, en uiteraard als een kind is onderhouden.
Wat is daar het punt dan precies van? Als je zo redeneert kun je nooit iets anders aanschaffen. Tweedehands is lekker goedkoop uiteraard, maar 't blijft gewoon een wilde gok. Wil je de risico's enigszins beperken, dan is het nieuw kopen (met wat betere garanties).

Met een 430 wordt er vaak stevig geragd (b.v. kickdown bij koude motor), en dan nog op de autobahn scheuren, dus nog meer risico's.