Lexter zei:Het commerci?le druipt er in ieder geval wel vanaf bij de Lexus garage, maar het ontbreekt hen aan de passie misschien dat ze hem wel hebben maar het uiten is te kostbaar in deze tijd van crisis. Ik ben persoonlijk ook teleurgesteld in een aantal reparaties maar dat gaat snel als je geen miljonair bent. Voor het echte auto werk moet je toch naar een hobby club of internet
Wat ik vooral mis is dat er geen 1 monteur is die mijn LS echt kent en gewoon kan vertellen waarom mijn LS bepaalde dingen doet. Die band is verloren gegaan ergens toen de kosten te hoog werden en het onderhoud zelf werd uitgevoerd. Ook als een monteur een andere baan heeft of overlijd is die band weg. De enige die nu een band heeft met mijn LS is ik zelf.
Een band die groeit met de klussen die je uitvoert tot je de kleppen hebt gesteld dan is de band bijna volgroeid.
Na een engine swap ben je samen gekomen tot 1 .......
Een Lexus is een waanzinnige bouwdoos die ook kan kraken.
:rulez:
Rahdjeev zei:De dealer vermoed dat het de stuurbekrachtigingspomp is.
Hij zegt dat we minimaal moeten uitgaan van 500-700 euro.
Dus misschien moeten we dat ook in Duitsland laten doen, aangezien er nog het een en ander sowieso moet gebeuren. Hij zegt dat we in iedergeval gewoon kunnen rijden maar het wel snel moeten vervangen. Wellicht zijn we morgen bij de meeting.
Rahdjeev zei:Wellicht komen we vandaag naar de meeting. Misschien kan iemand daar bevestigen wat het echt is. Maar stuurbekrachtigingspomp zou naar mijn weten wel goed kunnen, ik weet niet of dit een goed kloppende theorie is, maar het lijkt mij dat als de stuurbekrachtigingspomp niet pompt, dat de boel gaat kraken. Als hij wel pompt is alles goed, met andere woorden, het zou goed kunnen dat hij af en toe wel pompt en af en toe niet. Naar mijn weten dan![]()
Ik ben nog steeds geen auto-expertben ik ook niet van plan te worden eigenlijk....