Verwijderen asbak cover en deurinleg

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ibn afwachting op mijn interior kit, hoe verwijder je de asbak cover en de raam inlays?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
deurpanelen kan je gewoon de voorkant en achterkant met je nagels omhoog tillen het zit gewoon met die gele klemmetjes vast.

1.midden console moet je eerst die zilveren plastic covers aan de linker en rechterzijde schuin naar achteren trekken.
2.Daarna pookknop losdraaien
4. klepje aan de onderkant van je radio kan je ook gewoon eruit schuiven/trekken
3.Daarna kan je het middengedeelte gewoon omhoog tillen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het middenconsole heb ik er al een paar keer uitgehad, alleen de asbak zelf nog niet. Maar goed, ik heb jullie nummers :)
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
vb1 zei:
Bestel meteen zo'n kitje zodat je het schakelen kunt omdraaien Huib, naar voren is nu opschakelen, dit kun je omdraaien met een setje van TOM's, naar achteren is opschakelen dan naar voren is terug schakelen.

http://www.tomsracing.co.jp/products/pa ... ?mprID=265

Heeft er al iemand dit kitje gemonteerd ?

Ik heb namelijk een hekel aan de "verkeerde" manier van schakelen, dat is ??n van de weinige minpuntjes aan m'n IS :roll:
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Na een beetje zoekwerk heb ik het schakelprogramma kunnen omkeren, trekken is nu opschakelen en duwen terugschakelen, wat een plezier ! :D
Nu is manueel schakelen een automatisme !

Het is zeer eenvoudig te doen: gewoon de middenconsole losmaken en de blauwe en rode draad die van de pook komen, omdraaien, en dit zonder het TOM's kitje :rulez:
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Daar kan ik jammer genoeg niet op antwoorden, ik heb alleen de F . . .

Maar ik veronderstel dat de bedrading hetzelfde is bij de andere IS.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Wil heel graag eens naar een meeting komen, maar het paste mij jammer genoeg nog nooit wegens andere autosport activiteiten.

Oeps, we wijken af . . .
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Alor, neem ze niet serieus...

Je moet er hier 2 van plakken (links en rechts bij voorkeur), anders trekt de auto scheef..
 

Bijlagen

  • speed.jpg
    speed.jpg
    7,8 KB · Weergaven: 43