VIN nummer niet meer herkend/niet correct.

Lexy

Actief
17 mrt 2023
106
57
28
Hallo,
Ik had vorige week hier al een melding gemaakt van de APP die diverse rijgegevens niet meer correct bijwerkt. Dat werkt nog steeds niet. Nu heb ik wat zitten rondkijken in de app en ook ingelogd op mijn lexus, kijken of ik de hele handel zou kunnen resetten. Daar kwam ik ook nog de optie terugroepakties tegen. Een tijdje geleden stond er een service campagne voor mijn lexus. ( nog geen gebruik van gemaakt noch wat van louwman iets vernomen). Ik denkt eens kijken of er wat bijgekomen is. En nu komt het….mijn VIN nummer van de lexus wordt niet herkend. Melding VIN nummer is niet correct. :unsure:
Wat is er bij Lexus aan de hand. ?Is dit wellicht ook de oorzaak dat diverse rijgegevens niet meer correct bijgewerkt worden.?
Nb. Ik waag er volgende week ook eens een berichtje naar Louwman aan. Of die reageren….?
 

Lexy

Actief
17 mrt 2023
106
57
28
Ik ben weer een stapje verder, met dank aan een item uit 2019 op een engels lexus forum .
Waarschijnlijk heeft het te maken de service campagne. Daarbij zou de DCM geherprogrameerd moeten worden . En die DCM heeft te maken met de communicatie via gps lokaties.
Bij de as beurt maar eens laten uitvoeren!


Maar helaas is nog steeds het VIN nummer onbekend bij lexus/louwman! (n)
 
Laatst bewerkt: