visco ls 400

pino_ls400

Hoort erbij
4 okt 2009
35
0
6
weet iemand of de visco van ls400 te repareren is
bij mij zit er speling op en maakt hij herrie net of er iets aan loopt

alvast bedankt
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Voor zover ik weet kan je de visco niet repareren. Is het lager wat in de pouliesteun zit er niet uitgelopen? De steun zit achter de distributiekappen, voor de waterpomp.
 

pino_ls400

Hoort erbij
4 okt 2009
35
0
6
was ? is nog steeds :X onderdelen beetje duur en als ik het wil maken wil ik gelijk stuurbekrachtigings pomp ook gemaakt hebben dus moet nog ff sparen :roll:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
OEM Waterpomp is meen ik ?140,- . Maar ik meen dat je zwager nog goedkoper zei ;)

Anyway, het is gewoon verrot, want als je de waterpomp er af haal ben je (eigenlijk) ook verplicht de distributie riem en toebehoren te vervangen.

Gelijk heb je, als je er toch bij ben kan je ook de stuurpomp wel aanpakken, op deze manier kan je er veel beter bij. Ik weet dat bij mijn LS400 met traction control die module daarvan nogal in de weg zit om een beetje bij de bevestigingen van de leidingen die naar je stuurhuis gaan te komen. Ging bij eentje zonder TC stukken beter.
 

pino_ls400

Hoort erbij
4 okt 2009
35
0
6
ja precies distributie +span rollen komt ongveer op 200 water pomp komt ongeveer op 180 bij lokale automaterialen zaak had op ebay usa zitten kijken en daar zijn de onderdelen veel goedkoper maar dan is het nog de vraag of het de goede zijn
voorlopig moet me lsje het ff voor de deur vol houden :roll: