voedingskabel versterker?

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Hallo,

Ik wil een aparte versterker voor een subje aansluiten achter in me kofferbak.
Kan alleen zo snel niet zien waar ik het beste de voeding + vandaan kan halen en hoe.
Zit er voor ergens een voedingsblok of moet ik echt vanaf me accu? Zie ook nergens gaten zitten
waar ik me kabel doorheen kan laten lopen.

Bedankt alvast
 

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Hee jah dat snap ik, al vaak genoeg versterkers enz ingebouwd. Maar zie geen mogelijkheid om vanaf me accu me auto in te kunnen! Bij sommige wagens bv golf4 zit een voedingsblok onder je stuur maar zie bij mij is200 niks zitten helaas. Iemand ervaring mee? Gr
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Er zijn zover ik gezien heb, 3 mogelijkheden om de kabel naar binnen te krijgen.
- Links naast de accu gaat er een gedeelte van de kabelboom naar binnen.
- Helemaal aan de andere kant van het schutbord op ongeveer dezelfde plek gaat er een ook een gedeelte van de kabelboom naar binnen.
- Rechts naast de accu, eigenlijk rechts onder de accu, loopt een slangetje naar buiten (is regenwater ofzo), misschien kan er een kabel naast het slang.

Verder zie ik ook geen mogelijkheden.

Binnenkort ook maar eens gaan uitvogelen wat de beste plek is. :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Dat regenwater slangetje waar je het over heb is waarschijnlijk het condens slangetjes wat het vocht van je verdamper weg laat lopen, daar zou ik niks bij gaan prikken.

Zowiezo is dat gat aan de bestuurderskant ok, daar zitten al pieletjes aan die je af kan knippen en daar je kabel doorheen kan voeren.
Die bij de accu kan ik me even niet voorhalen maar als daar ook pieletjes aan zitten moet dit ook geen probleem zijn.




gr. koen
 

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Oke, dan ga ik is kijke of het lukt door die pieletjes, slangetje had ik wel gezien maar als ik daar een kabel bij doe sluit het slangetje denk ik af en dat mag natuurlijk niet! Bedankt voor de info mannen!

Gr
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
bedankt allemaal :D :D

hier de foto's van de voedingskabel doorvoer.zoals je ziet heb ik er ook nog een 16mm2 massakabel bij gelegt om de massa lus op te vangen.
daar voorkom je ook heel wat dynamo-gefluid mee :rulez: omdat bij auto's veel delen gelijmd zijn heb je niet altijd een optimale massa aan de achterkant.
Foto-ZJPH8IUM.jpg

Foto-ZAVCU8CI.jpg

Foto-JFGCAYSR.jpg


zoals je dus ziet................................PLAATS ZAT :) :D