Voetbal liefhebbers hier? Withuis Autos heeft de ideale WK auto al binnen..⚽⚽⚽⚽⚽🦁🦁🦁🦁

LexusGekkie

Nieuw hier
12 mrt 2025
8
7
3
Wellicht toch wel mooi voor deze zomer :oops:;) Gewaagd kleurtje maar staat zon auto wel prachtig..⚽⚽⚽⚽⚽🦁🦁🦁🦁

Hier zelf te bezichtigen:
Marktplaats Link

Scherm­afbeelding 2026-05-20 om 13.15.05.png
🦁

• Leuk
Waarderingen: Stefan O en Arbitrator
Ik vind de lak wel kek moet ik zeggen. Edoch te opvallend om zelf mee te rijden. Over het algemeen zijn Lexus rijders volgens mij niet zo van de aandacht trekken. Iets dat in ieder geval voor mij geldt.

• Leuk
Waarderingen: Lustigson
Dat is een inkoppertje inderdaad :D. Maar... hier in het dorp en omgeving inderdaad in een VW Polo. Voor langere ritten de Lexus.

En ik meen oprecht dat die niet zo groot oogt als hij is én qua kleur niet opvallend. De auto schreeuwt niet uit: kijk mij eens!

• Leuk
Waarderingen: Higgie
Kekke kleurtje! Je ziet die RC maar ook LC wel vaker in geel en oranje. Voor iemand met lef. Wel echt een gave auto. En inderdaad.. wellicht vinden ze er een WK gek voor ..

Ik ook niet ;)

De kleur op de RC zou voor mij geen reden zijn om hm te laten staan.
Maar het interieur zie ik liever creme / cognac / ivoor

Kleur, zowel van buiten als van binnen, vind ik zeker wel belangrijk. Het maakt of breekt de auto wel. Net zoals velgen.

Mijn volgende (2e hands) auto wordt daar zeker wel op uitgekozen.

Een rode auto zou nog kunnen, afhankelijk van merk, model en uitvoering.
Een gele mogelijk nog net (bijv. de nieuwe Renault 5).
Oranje, roze of paars (om maar wat excentrieke kleuren te noemen) zeker niet :cool:
(bekentenis: ik had 15 jaar terug als hobby auto een Audi 100 Coupe S van 1976 in het knaloranje met groen interieur. Ik viel wel op ja).

• Leuk
Waarderingen: Paniekje
Eens @Metalfreak , die buitenkant is prima.
Dat rode interieur zou ik eerder bij een zwarte of witte buitenkant plaatsen.

Rustig exterieur, sprekend interieur, en andersom.

“Te veul is te veul” zeggen ze hier 😁