Voetsensor achterklep en card key

Smart

Nieuw hier
26 jan 2024
7
6
3
Sinds twee weken trotse bezitter van een Lexus UX executive met president line uit 2022. Nu wil ik via dit forum vragen of jullie mij iets meer kunnen vertellen over een vraag die ik heb over mijn auto. Ik stel ze liever via dit forum omdat mijn ervaring met de dealer is dat als ik een vraag heb er geen respons volgt.
Mijn vraag is:
Ik dacht dat mijn auto de voetsensor had maar wat ik ook doe met mijn voet de achterklep gaat dan niet open en dicht. Ook in het menu kan ik niet kiezen voor aan of uitzetten van de voetsensor.

Is eer voetsensor er alleen voor bepaalde modellen? Dank vast voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt:

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.129
4
849
113
Heb je een trekhaak? misschien zit deze voor de "kick sensor"?
In deze video wordt uitgelegd hoe het werkt, je wagen moet er natuurlijk wel een hebben, de kick sensor is niet standaard op alle modellen.
Ik gebruik het ook regelmatig, handig als je je handen vol hebt. Overigens kun je de kofferbak ook sluiten met die sensor, zie je niet in de video.

 

Smart

Nieuw hier
26 jan 2024
7
6
3
Dank voor je snelle reactie. Geen trekhaak. En heb op geen optie in menu om de voetsensor aan of uit te zetten. Dacht alleen omdat ik meest luxe variant heb dat het erop zat. Maar kan ook nergens terug vinden dat het een optie is.