Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Inderdaad leuk om wat gezichten bij nicknames te zien. Vond de meeting erg leuk. Die lichtgroene LS bij de ingang trouwens ook! (Hopelijk mag ik er ooit ??n bezitten) ;)
Langs deze weg ook dank aan de mannen en vrouw van Showoff voor de gastvrijheid. :worship:

groet
maarten
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Maarten, hij is grijs,............ de volgende keer schiet je me maar even aan (niet neer!!!) rijden we even een blokkie. :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
boudi zei:
MLCoolJ en wij kwamen op de terugreis in een Mini Cooper die 4 pitspoezen nog tegen die wij gereserveerd hadden voor vandaag. Ze waren blond dus geen wonder dat ze de verkeerde kant opreden :D


Ik heb van een deukenmonteur de klacht gekregen dat jouw wagen onder de wax zat, die 4 meiden hadden jouw wagen dus niet hoeven te wassen :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
@Wil: ook nog grote dank voor het uitdeuken, was nog niet hier gemeld, maar je hebt veel eigenaren blij gemaakt met het uitdeuken!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
Mystery guest was John van Lexus Amsterdam met de LS600h. Hij wist niet zeker of hij kon komen, en dan ook nog niet of hij de LS mee kreeg. Het was hem beiden gelukt :) Klasse John!


Ok! Strakke actie!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik zit te wachten op foto's :D

En ook de finale te kijken. Wellicht dat er voorrang wordt gegeven aan het kijken van voetbal ipv posten :D
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
@ Blue eyes: Klopt haha . De auto zat lekker in de wax ;) (ps: pics heb je binnen)
@ Wil: Dank je wel voor het verwijderen van de laatste pitjes. De auto is nu 100% poepiestrak!
@ Lexus A'dam: Super dat die LS600 er stond. Zoiets zie je niet dagelijks :)
@ Show Off. Bedankt voor het verstrekken van jullie locatie en hapjes/drankjes. Attent en goed geregeld.

En voor een ieder die verder deze meeting heeft georganiseerd: Bedankt. Was erg leuk, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. (enne vergeet niet de naamplaatjes met avatar; jezelf 2 x aan dezelfde persoon voorstellen is ook niet erg handig ;))
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja iets van naam + forum naam is geen gek idee
ook bordjes om de nek en stickers op de rug zijn al besproken ;)




gr. koen
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Rom zei:
Maarten, hij is grijs,............ de volgende keer schiet je me maar even aan (niet neer!!!) rijden we even een blokkie. :D


Sorry Rom, kleuren waren nooit mijn sterkste punt (ik dacht toch een groenige gloed te zien). :)

Maar goed, bij de volgende meeting hou ik me aanbevolen voor je aanbod.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja ik ook! maar ik denk dat ik dan ook binnen de kortste keren dan een LS430 'MOET' kopen :D En ik wil graag in de waan blijven dat mijn LS400 genoeg is :)

Het was een grote groep mensen, jemig, het is echt gegroeid, weet nog wel de eerste keer dat we met z'n vieren waren :D

Sorry dat ik zo laat was, had niet gepland dat ik nog iemand in Leidschendam moest ophalen, was in eens een aardig stuk omrijden. Volgende keer ben ik eerder :mrgreen:
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Meeting was zeker de moeite waard heb genoten van heel veel moois moet ik bekennen. Kijk er weer naar uit en hoop dan dat ik ook langer aanwezig kan zijn.

ps. Ligt het nu aan mij of staan er geen foto's op het forum.

Jimmy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.