Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
erg Jammer Rene maar er komen nog meer meetings , vrouwtje is gewoon belangrijkerik hoop dat alles weer lekker normaal voor jullie word en in goede gezondheid heel veel sterkte van deze kant gewenst voor jullie , we zullen veel foto's maken zodat het net lijkt of je er bij was , jongens tot strax allemaal @ marv ik bel je als ik de caravaan kompleet heb bij apeldoorn zuid
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Coordinator zei:
Helaas kan ik morgen niet komen. De toestand van mijn vrouw laat dat niet toe. Ze is te moe en dan laat ik haar niet alleen. Maandag de laatste chemo voor haar maar ze is nu zo aangetast door die zooi dat het ook wel genoeg is. Dan ook nog 25 keer bestraling. Daarna wordt het aftellen en herstellen. Ik wens iedereen die wel komt een hele leuke dag met hopelijk veel zon. Groeten van Rene. :hi:



Wederom sterkte!


gr. koen
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Coordinator zei:
Helaas kan ik morgen niet komen. De toestand van mijn vrouw laat dat niet toe. Ze is te moe en dan laat ik haar niet alleen. Maandag de laatste chemo voor haar maar ze is nu zo aangetast door die zooi dat het ook wel genoeg is. Dan ook nog 25 keer bestraling. Daarna wordt het aftellen en herstellen. Ik wens iedereen die wel komt een hele leuke dag met hopelijk veel zon. Groeten van Rene. :hi:


Sterkte Rene!
 

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
Coordinator zei:
Helaas kan ik morgen niet komen. De toestand van mijn vrouw laat dat niet toe. Ze is te moe en dan laat ik haar niet alleen. Maandag de laatste chemo voor haar maar ze is nu zo aangetast door die zooi dat het ook wel genoeg is. Dan ook nog 25 keer bestraling. Daarna wordt het aftellen en herstellen. Ik wens iedereen die wel komt een hele leuke dag met hopelijk veel zon. Groeten van Rene. :hi:


Rene heel veel sterkte, en er zullen heus nog wel meer meetings komen.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Ik heb mijn plannen moeten wijzigen, kan niet komen vandaag :(

Een leuke meeting gewenst, en ik zal de pics hier wel zien zeker :photo:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Rene, ik wens jou en je vrouw veel sterkte toe.

Wie weet tot de volgende keer.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Rene sterkte, de meeting is enorm geslaagd naar mijn mening, volgende keer hoop ik dat je erbij bent!!!

Sterkte,............
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
1e verslag: TOP!
Hapje en drankje goed geregeld, gezellig en zelfs nog wat zon. Ik vond het geslaagd!

Ik vond alleen de lokatie wat minder, maar er was waarschijnlijk ook niet op zo'n opkomst gerekend.
En misschien is het voor de volgende keer handig om de modellen in groepen bij elkaar te zetten.






gr. koen
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Sterkte Rene!

Was een leuke meeting, paar mense gesproken en veel positieve reacties Gehad op de gs300.. Kon helaas niet lang blijven want moest nog naar Den-helder..


Op naar de volgende meet! :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Als je het hek binnenkwam gelijk rechts, de 1e IS. Heb er best een tijd gestaan ivm ruilhandel enz.

Was jij met de LS?



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hij stond tegen het hek aan :)

Maar het was zeker geslaagd! Nogmaals bedankt voor de jongens van showoff!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
En nu achter de schermen nog iets ludieks voor Show Off bedenken, ik doe graag mee.

Strak en goed geregeld door Show Off. Dank!

Zijn er nog mensen die nog wat gekocht hebben of gaan kopen?
Ik ga nog wel wat kopen, maar eerst wat andere plannen (dubbele uitlaat / achterbumper). Al twijfelde ik wel, er lag wel iets klaar om mee te nemen :D
Komt later nog wel :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
kwp zei:
De nieuwe LS?

Ik dacht dat jij een oud model had



gr. koen


Yep klopt, heb het oudere model (LS430 UCF31)dus je keek de verkeerde kant op waarschijnlijk :D :D

heb niks met hybrides meer zoals je inmiddels misschien wel weet,....................... :p :)

En inderdaad stond hij bijna tegen het hek aan, (maakt niks uit, zit lekker een sleurleuter onder dus dat hek zou geen probleem zijn) :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.