Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
japeape zei:
Ha ha, het was toch een social event en geen concours

hahahahaha Ja ik zie iedereen al stiekem keihard poetsen, zelfs onderweg morgen nog! Maar mag ook, ik denk dat iedereen hartstikke trots is op zijn/haar bolide :)

Ik moet hem ook nog voor vetrek even wassen ;) Wilde alle aandacht geven aan de auto, maar dit gaat niet echt lukken vandaag :)

zo, de buitenkant van m'n kar was al gewassen (nu maar hopen dat het droog blijft), en heb zelfs de moeite genomen om de stofzuiger er bij te pakken en wat anti-stofdoekjes om de boel van binnen een beetje te op te vrolijken. :D :D

m.a.w. ben er klaar voor! Tot morgen allen!

Oh ja, Mystery guest komt ook met de LS600h :)

Enne,,, Rom, hij is nu een beetje vies, maar je ziet het niet veel erger dan op de grijze :)

verheug me echt op morgen lijkt me echt waanzinnig om al die lexussen te zien staan
en zon laat je beste kant morgen zien we willen mooi weer

Zal de mijne zo nog ff in de sop zetten, staat goed in de was dus is zo klaar,............... ;)

Ook hier wordt momenteel een emmertje met sop gevuld. Nog ff snel poetsen voor morgen :)

Tot morgen!

Ik heb gister gewassen en gepoetst maar je ziet er alweer weinig van, helaas :(

gr. koen

Is everybody pumped up!? :P

Ik las het idee om het volgende keer nog wat grootser aan te pakken, klinkt goed! Visite aan het Louwman museum, technische uitleg over wat specifieke auto items in een garage bij een Lexus dealer, profi fotograaf voor je mooiste auto-met-jou foto & groepsfoto, bezoek aan een race circuit met een kijkje achter de schermen (de Peugeot club ging zelfs een keer naar een fabriek in Frankrijk), echt er zijn zoveel leuke dingen die je kan doen samen! :D

Nogmaals, have fun mensen, maak er morgen een prachtige dag van met zijn allen!

ik had vandaag vrij genomen om hem snel in de was te zetten....is dus in het water gevallen :-(
dus door de wasstraat en daar is ook al niks meer van te zien :-(
gelukkig word het morgen beter weer !
heb er zin in !

gr wilco

wilcom2005 zei:
ik kan bij de mac donalds staan ( apeldoorn zuid , komen jullie langs ) ik zal er een uurtje of 09:00 zijn...goed ?
donkerblauwe gs 300

gr wilco
gaat ook door wilco pm ff je tel nummer dan kunne we onderling kontakt houden

Hey ik hoop ook rond die tijd bij de mac te zijn, ik zal joop ff m'n nr pmmen, hoop dat die het nog leest xD

Helaas kan ik morgen niet komen. De toestand van mijn vrouw laat dat niet toe. Ze is te moe en dan laat ik haar niet alleen. Maandag de laatste chemo voor haar maar ze is nu zo aangetast door die zooi dat het ook wel genoeg is. Dan ook nog 25 keer bestraling. Daarna wordt het aftellen en herstellen. Ik wens iedereen die wel komt een hele leuke dag met hopelijk veel zon. Groeten van Rene. :hi:

Status
Niet open voor verdere reacties.