Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
fawaba67 zei:
Als ik me verslaap haal ik jullie wel in rond 9 uur bij Apeldoorn met Wilco :mrgreen: :mrgreen:

0-100 km/h in 6.3, top 250 :hi: :hi: (heerlijk)

(Geniet, maar rij te hard met mate)
,<-------------------------------- FOUT :P

Geniet, en rij te hard MET je maten!!!!!

hey gasten ,

ik heb net ronald nog even gesproken en we moeten allemaal iets mee brengen ,

en dat is :) :mrgreen: :D :loll:

goede zin .

moet lukken zou ik zeggen

zie jullie zaterdag :rulez:

wil zei:
hey gasten ,

ik heb net ronald nog even gesproken en we moeten allemaal iets mee brengen ,

en dat is :) :mrgreen: :D :loll:

goede zin .

moet lukken zou ik zeggen

zie jullie zaterdag :rulez:

Dat is nooit een probleem, en ik heb nog wat voor Ronald. Je had nog iets in de kofferbak laten liggen :D :D

ik hoop wel dat het lekker weer wordt heel de week mag het regenen behalve zaterdag! :D
k heb ook nog een bbq na de meeting

Met pijn in mijn hart... meld ik me definitief af. De Lexus levering is verschoven naar juli/augustus begreep ik begin deze week, dus ik heb maar snel wat anders op 28 mei gepland met de vrouw. We gaan overdag naar vrienden in Leuven (Belgie), pakken 's middags even een etentje met wat Pink Floyd fans vlakbij Antwerpen en gaan dan met zijn allen naar het concert van Rogers Waters in Antwerpen zelf. Dit staat uiteraard in GEEN verhouding tot de fun die ik hoopte te hebben op de meet... Maar goed, je moet toch wat... ;)

Zonder gekheid, heel veel plezier gewenst, jullie allemaal. En de volgende keer (najaar, toch?) ben ik er gewoon bij. Al komen de Smashing Pumpkins bij mij thuis spelen op die dag... :P

En ik zie graag de :photo: hier verschijnen!!!

echt niet.. geen foto's voor jouw.. :P :D ... Nee, komt goed.. als je met een omweg langs Dongen rijdt, mag je altijd komen kijken :P

@Alor,

jah is goed. Ik zie je wel bij dat restaurant. Mag je voor rijden, want weet niet waar je het over hebt met die wegen.

Tot zaterdag
11:15 uur bij in 't groene woud.

Voorjaars Meeting

Voorjaars Meeting

is er ook iets te zien of is de meeting enkel voor het repareren van lex :p
grtz dieter

Voorlopig is het meer een social event. De volgende meeting gaan we grootser aanpakken, en zullen we of louwman, of ??n van de Lexus dealers benaderen voor sponsoring. Maar we zijn nog klein en dit is de eerste groote meeting van deze website. Samen met showoffimports, hopen we er een mooie dag van te maken.

En dan na te gaan dan we ooit met zn vieren begonnen zijn....Jelmer, Erick, Wilco en ik...

http://www.lexusforum.nl/?page_id=167&a ... gallery=24

Nog 1 nachtje slapen! Het lijkt wel een schoolreisje! Iedereen bukken als we er aan komen rijden!!!! :D

Inderdaad. Mijn zwager die morgen meekomt is zo vriendelijk om nog ff de stofzuiger er doorheen te halen vanmiddag :D

Idd klote weer om te poetsen :neutral: Hopen dat 't morgen beter weer is, kan ik ehm iig nog ff wassen en droogmaken van te voren!

Status
Niet open voor verdere reacties.