Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hube zei:
Ok, voorlopg ziet de route er zo uit:

[googlemaps:1peoto8f]http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Larserplein&daddr=Onbekende+weg+to:De+Slof+6,+5107+RJ+Dongen+(Showoff+Imports.nl+Car+Tuning)&hl=nl&geocode=Fe3QIAMdc_1TAA%3BFcCvHwMdzkNRAA%3BFWaPEwMd7FdLACFL2IGygbq7zSlPDXwYL5jGRzG9tDWlnli86Q&mra=ps&sll=52.406255,5.331545&sspn=0.010813,0.033023&ie=UTF8&ll=52.099757,5.553589&spn=1.393644,4.22699&z=9[/googlemaps:1peoto8f]

google
Punt A: 10:00
Punt B: 10:30

Laat weten of we onderweg nog moeten stoppen voor iemand.
Hey je kan ook 5 min doorijden en bakkie bij mij doen

Dek niet dat wij daar al teveel tijd voor hebben :) Toch bedankt!

Baal nog steeds dat ik niet mee kan komen met jullie.
Dit doen we toch nog eens een keertje over ofniet?

jaja we zijn er klaar voor voor volgende week , vandaag maar ff de karretjes gepoetst ,omdat er anders geen tijd voor is , en omdat het dan nog een week duurt hier vast een teasertje hoe het was , het weer was goed en de sfeer was weer erg gezzellig hehehe ff een paar nieuwe producten getest , voor ons nieuw dan maar eerlijk is eerlijk wat een top product, heb de meguiars techwax spray gebruikt daarvoor met de machine scratch x 2.0 gedaan top product zelfs de krassen op mijn achterraam met scratch x tot minim verwijderd en een echte wetlook glans maar genoeg geluld weer foto's willen we zien ja toch de eerste heb ik een es op mijn is kont getatoeerd lolzzz ps sorry voor de slechte kwaliteit foto's ben ja geen fotograaf weet je :P
DSC_0025.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0031.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0024.jpg

gewoonmario zei:
Dan de texaco is beter denk ik kan je zo de a27 op
Laat maar weten
Later
Is ook ok wat mij betreft.

Volgens de planning zijn we zo rond 1200 in Dongen. Is dat ok blueeyes?'

@Joop, mooi man! Ziet er heel goed uit!!!

door suwie ? za mei 21, 2011 11:50

wie rijdt er langs a59 (breda richting waalwijk) want dan doe ik daar aanhaken

Ik kom vanuit Vlis en kom daar dus wel in de buurt, heb nog geen idee hoe ik het beste kan rijden maar wil best over de a59 komen. waar spreken we dan af want ben daar niet bekend. het is dan ook zo heel ver niet meer he naar de meeting.

Groetjes Ronald

Haha rowi suwie ik weet ook niet waar het beste is om af te spreken, maar hoelaat wilden juLlie gaan?

Hube zei:
gewoonmario zei:
Dan de texaco is beter denk ik kan je zo de a27 op
Laat maar weten
Later
Is ook ok wat mij betreft.

Volgens de planning zijn we zo rond 1200 in Dongen. Is dat ok blueeyes?'

@Joop, mooi man! Ziet er heel goed uit!!!

Geen keus he als ik in de trein mee wil rijden ;)

p.s. Ik ga de wagen wassen op de avond ervoor. Dat is voor mij al meer dan voldoende :D

als het goed is komen wij ook de 27 op met drie man we vertrekken zo rond 8:15 bij de grolsh uit enschede ,
zullen dan de A1 Afrijden richting amsterdam gaan daarna bij hoevelaken de 28 op van daaruit de 27 op richting dongen wie mee wil rijden is van harte welkom,
laat wel even weten waar je dan gaat staan greetzz

als het goed is komen wij ook de 27 op met drie man we vertrekken zo rond 8:15 bij de grolsh uit enschede ,
zullen dan de A1 Afrijden richting amsterdam gaan daarna bij hoevelaken de 28 op van daaruit de 27 op richting dongen wie mee wil rijden is van harte welkom,

ik kan bij de mac donalds staan ( apeldoorn zuid , komen jullie langs ) ik zal er een uurtje of 09:00 zijn...goed ?
donkerblauwe gs 300

gr wilco

wilcom2005 zei:
laat wel even weten waar je dan gaat staan greetzz[quote:25oa30nx]

ik kan bij de mac donalds staan ( apeldoorn zuid , komen jullie langs ) ik zal er een uurtje of 09:00 zijn...goed ?
donkerblauwe gs 300

gr wilco
[/quote:25oa30nx]
gaat ook door wilco pm ff je tel nummer dan kunne we onderling kontakt houden

Doen we nog iets met naam kaartjes achter de ruit ofzo? Er zijn nu zoveel auto's...

gr. koen

Jah is goed. Tijd is geen probleem.

Dus 11 uur, afslag Maaspoort, bij de verkeerslichten rechts.

Joop zei:

Sta ik om 8.40 uur bij de Texaco in Holten langs de A1, is een stuk praktischer voor mij dan naar de Grolsch te rijden.

Als ik me verslaap haal ik jullie wel in rond 9 uur bij Apeldoorn met Wilco :mrgreen: :mrgreen:

0-100 km/h in 6.3, top 250 :hi: :hi: (heerlijk)

(Geniet, maar rij te hard met mate)

Status
Niet open voor verdere reacties.