Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
japeape zei:
Alor's auto is van voor 31dec2006 dus voor hem maakt het niet uit!

Lince vertelde ook dat hoe hoger het aantal Kelvin hoe minder licht, maar 8000K xenon zou altijd nog meer licht geven dan gewoon halogeen.

Hmmm, toch maar 8K, of toch maar 6, of 4,3 ?? of toch maar 8... :)

Klopt dat het niet uitmaakt, maar voor de politie bedoel ik, als hij niet wordt aangehouden dan zal het voor jou waarschijnlijk ook goed te doen zijn.

8000 geeft inderdaad gewoon een stuk minder licht, daarom is het voor jou noodzakelijk om van te voren even je eisen en doelen van xenon verlichting te ontdekken.

Mijn doel is zo mooi mogelijk met een zo hoogmogelijk output bij de juiste weersomstandigheden, dit resulteert in:

4300k winter/herfst
6000k lente zomer

:P

Mijn motto: Best of the best :P

ik gaat ook wel effe kijken of ik kan komen (effe checken met me vaarschema)! :)

kan ik gelijk eff kijken voor velgen en koplampen die ik op de site had gespot! (als ze er liggen)

Alan zei:
8000 geeft inderdaad gewoon een stuk minder licht, daarom is het voor jou noodzakelijk om van te voren even je eisen en doelen van xenon verlichting te ontdekken.

Het gaat mij vooral om de looks Alan, ik heb net nieuwe glazen in mijn bril dus zie ook genoeg met m'n huidige verlichting :) .

Ik zou er dan gewoon 8000k inknallen :P komt goed! zeg je dat je de auto zo hebt gekocht en van niks weet :) en dat je contact op zal nemen met de dealer? :D

Alan zei:
Alor gebruikt 8000K, volgens mij heeft hij ook geen problemen mee met de politie :)

Maar ik vind het te blauw :P maar dat is mijn mening, want ik gebruik de auto anders dan Alor en boven den 6000k vind ik het sterk afnemen in bruikbaar licht. Daarom is 6000 maximaal voor mij :) Denk er maar gewoon over na :) Als jij het zelf kan vervangen dan is het opgelost :)

6000 is mooi, en ik kan het weten :P

Vergeet niet dat 8000K in een projector, blauwer is dan in een reflector unit.

4300 projector = +/-5000k reflector
6000k projector = +/- 7000+ reflector
8000k projector = +/- 8500+ reclector

sorry voor de late reactie, maar komen naar een Lexus-meeting met een Seat?
What's next? Fiat? :D :D

(geintje hoor, wat mij betreft kom je met een Trabant) :P

fawaba67 zei:
sorry voor de late reactie, maar komen naar een Lexus-meeting met een Seat?
What's next? Fiat? :D :D

(geintje hoor, wat mij betreft kom je met een Trabant) :P
Nou precies, vandaar dat ik niet kom als ik (nog) geen Lexus heb. :D

En ik geloof niet meer in wonderen ook, nu op de 17e. Even terzijde, nou heb ik dat weekend even een Galibier te leen, maar goed, dat is nog steeds geen Lexus. Dus geen meeting voor mij, ben ik bang... Maar iedereen veel plezier gewenst, en ik ben er de volgende keer wel bij! :P

Hoeveel koffie? ;) :D :D :P

Misschien next time, je kunt hier leuke toertochten houden, mooie omgeving het groene hart!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.