Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat te denken van katten die ongegeneerd op je auto gaan zitten en krassen achter laten. :X

hoe kan je ervoor zorgen dat ze niet po je auto gaan zitten/liggen? moetje vragen aan blue eyes, hij heeft hele leuke buren met katten :roll:

Hier zou je eigenlijk een aparte topic over moeten openen met tips & tricks. Er is niets irritanter dan een kat die je auto (keer op keer) beschadigt.

Hey,

Bij mij was het geen kat, heb geprobeerd hem eruit te poetsen maar is te diep :(

Het zit in die vouw boven me linker voorwiel dus kan je er ook moeilijk uit polijsten, dan word de lak wel heel dun daar en de rest van de kras zit net achter me achter portier tot over de tankdop.

Denk dat ik hem maar laat spuiten... tjing tjing...kassa

Jammer Hube dat het geen LF-A word, maar je hebt nog un maand he dus maybe bedenk je je wel;)

de admin moet het goeie voorbeeld geven he vinden je ook nie jongens :worship:

Als jij nou eens met mijn baas praat zodat ik een LF-A kan betalen :P :P :D

Ik wil wel bij jou baas gaan werken... dan kan ik in ieder geval al om een nieuwe IS250.

Dan word jij mijn baas en kan jij om je LF-A of IS-F ;)

Zou die daar intrappen :P

Ronald

oja en de groetjes vanaf het terras op de boulevard in de zon;) :D

de mijne is ook niet nieuw hoor :P

maar wrijf het maar in hoe lekker het buiten is, ik zit thuis weg te smelten :(

Alan dan kom je ook naar Vlissingen, kan je gelijk un beetje uitwaaien. is goed voor die ziektekiemen;)

Gooi je gelijk wat lekkers achterover.. dan gaan die beestjes un beetje dood.

Ronald

ahahahahah dank voor je aanbod, maar vandaag toch maar even thuis blijven :D hahah lekker uitzieken zodat ik hopelijk morgen nog kan werken.

boudi zei:
Hier zou je eigenlijk een aparte topic over moeten openen met tips & tricks. Er is niets irritanter dan een kat die je auto (keer op keer) beschadigt.

hey ..
gewoon kattenvoer op de auto naast je neerleggen
:P

ik heb lexus gevraagdt om een LFA mee te krijgen om te promoten
hahahah

nee hoor.

Alan zei:
hoe kan je ervoor zorgen dat ze niet po je auto gaan zitten/liggen? moetje vragen aan blue eyes, hij heeft hele leuke buren met katten :roll:

De vierde wagen op rij met krassen . . . . .

En alle buren om ons heen. "Gelukkig" hebben meer mensen dit. Ik was al bang dat ik de enige in Nl. was :D

Gedaan en doe ik nooit weer. De kat schrikt, strekt zijn nagels uit....krassen. :(

boudi zei:
gewoonmario zei:
hey ..
gewoon kattenvoer op de auto naast je neerleggen
:P

Ja en dan de volgende dag alle katten in de buurt rond mijn auto haha. Nee beste is gewoon dit: http://rambo.ugo.com/images/features/we ... pons-6.jpg

helpt zeker kan wel wat regelen via de kazerne :P
maar het is wel een serieus probleem ik heb me motorkap gewrapt en de eerste dag lag er een kat op om dat het lekker warm was :X
beste is ze er rustig erafhalen eigelijk en dan dood schopen

Tsja, ik ga liever ook voor een compleet huisdiervrije wereld maar dan heb je die liefhebbers van met name katten weer. Als je hun dan uitlegt dat je er geen problemen mee hebt dat zij een huisdier hebben maar er w?l problemen mee hebt dat hun huisdier onaangelijnd losloopt, in jouw tuin poept en jouw bezittingen vernielt, dan ga je voor hun al een grens te ver. Als je hun dan vervolgens vraagt om hun adres zodat je lekker in hun tuin kunt poepen en hun auto's kunt bekrassen flippen ze helemaal. Ik zie namelijk geen verschil.

Bottomline: niemand poept in mijn tuin en niemand vernielt mijn eigendommen. ;)

Ik zou dan als het mogelijk een kat trainen die hetzelfde doet en dan terug doen en ook wanneer zij bezoekk krijgen hahahahahaahahahahaa

Ik schijt altijd bij de buren in de tuin,........................ wat is daar zo raar aan, miauw,.......... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.