Voorstellen DirkR

DirkR

Hoort erbij
26 jul 2012
75
0
0
Even voorstellen. Mijn naam is Dirk, 27 jaar en werkzaam als ingenieur.
Werk in omgeving Den Bosch woon in omgeving Utrecht.
Sinds zaterdag in bezit van een Lexus is200 sport. Ik heb deze auto gekocht als tweede (sport/project) auto.
Heb zondag de auto op de brug gehad en ben verbaast over hoe goed de auto van onder nog is.
De auto rijd heerlijk, alleen weinig rem druk en kromme schijven. Dit word dus het eerste wat ik ga vervangen.
Daarna volgt een coilover setje en wie weet wat nog meer.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Welkom :hi: De IS200 is een hele sterkte auto. Deze is echt gemaakt om lang mee te gaan.

Veel plezier met de auto en goede keuze! Heb je de mistachterlichten vervangen?

Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS, en succes met je plannen. :D

Welkom! Mooie wagen....staat blijkbaar al iets lager dan normaal of zie ik dit niet goed?

Bedankt voor het warme onthaal!

@Hube
Mistachterlichten heb ik niet vervangen. Is helaas door een van de vorige eigenaren gedaan.
Wil er weer originelen op gaan zetten maar heeft geen hoge prioriteit.
Dus als iemand wilt ruilen? :D

@Ketje
Hij staat inderdaad lager. Een van de vorige eigenaren heeft er Eibach veren onder gezet.

Maar de schokdempers en veren hebben hun beste tijd gehad.
Dus ga zo even een set BC Racing coilovers bestellen.

Blijft mooi de IS. Of het nu in een donkere kleur is of licht :)

Remklauwen voor kunnen vast gaan zitten. Ik geloof dat een gereviseerde klauw met inlevering van de oude mogelijk is.

welkom op het forum!

ziet er goed uit je IS! ben benieuwd naar de volgende plannen, maar een BC set is zeker een aanrader :)

Welkom op het forum! Mooie IS! Het kenteken komt me zowaar bekend voor. Weet niet of je het in het onderhoudsboekje kan terugvinden, maar heeft deze wagen in het verleden een eigenaar in Friesland gehad?

Welkom op het forum!

Zoals Hube zei, het zijn sterke auto's waar je lang plezier van kan hebben :rulez:

@ ThinlaneT
Zou kunnen. Ik heb niets in het onderhoudsboekje kunnen vinden maar hij is niet altijd bij de dealer onderhouden geweest. De vorige eigenaar was ook lid van het forum, misschien is die daarvan nog bekend.
Maar met de auto heeft al de nodige km's en eigenaren gehad dus wie weet.

Blijf idd een mooie auto !
Ik had jaren geleden juist dezelfde :rulez: