Voorstellen gs300

Mick-gs

Nieuw hier
13 feb 2011
14
0
1
Hallo ik ben Mick.

Heb afgelopen zaterdag 12-2-2011 een lexus gs300 gekocht van bouwjaar 1999 met 170.000km
Het gaat om een executive model met navi dakraam stoelverwarming en dergelijke.
Ik zocht oorspronkelijk een ls400 van bouwjaar 96 tot 2000 maar ik zag vrijdag avond ineens deze gs staan en het was bij mij in de buurt dus zaterdag gelijk wezen kijken en ook maar meegenomen.
Maandag gelijk nieuwe APK erop gedaan want die liep eind maart af en nu kan ik er weer even tegen aan. Ben nog wel op zoek naar wat spulletjes voor de lexus zoals bijv: velgen 19 inh of iets in die richting en verpagingsveren. Maar ik wil niet te stug gaan rijden ben wel blij dat ik eindelijk is een comfort auto heb inplaats van al die stugge race bakkies.
Zal er binnenkort wat foto's opzetten kan iedereen zien waarover ik het heb haha

Groetjes Mick

Welkom en een goede keuze heb je gedaan.
Ik was ook eerst opzoek naar een LS400 maar kwam ook op de GS uit.

19 inch wielen kan die makelijk hebben de GS en misschien heb ik over een maand of 2 wel een heel mooi setje standaard schokbrekers en Tanabe DF210 verlagingsveren voor je voor een mooi prijsje.

FF omlaag scrollen voor foto's.
viewtopic.php?f=16&t=425&p=5248#p5248

Hey Mick,

Goeie keus. Mijn eerste Lexus was ook een GS300, maar geen executive.
Wat voor kleur leer heb je? en kleur v/d auto?
Veel plezier er mee!

Erick zei:

19 inch wielen kan die makelijk hebben de GS en misschien heb ik over een maand of 2 wel een heel mooi setje standaard schokbrekers en Tanabe DF210 verlagingsveren voor je voor een mooi prijsje.

Hey,
De gs bevalt echt super, maar is het met die verlagingsveren nog wel beetje comfort rijden? Ik heb wel intresse dus ik hoor het wel.

fawaba67 zei:
Hey Mick,

Veel plezier er mee!

Hey,

De kleur van het leer is zwart en de auto zelf is ook zwart.

Welkom Mick goede keuze hoor en veel plezierige kilometers met je Lex :D

Mick-gs zei:
Erick zei:

Hey,
De gs bevalt echt super, maar is het met die verlagingsveren nog wel beetje comfort rijden? Ik heb wel intresse dus ik hoor het wel.

Je rijdt dan met het zelfde comfort als wat je nu hebt alleen staat de auto lager.

Erick zei:
Mick-gs zei:
Erick zei:

Hey,

Je rijdt dan met het zelfde comfort als wat je nu hebt alleen staat de auto lager.

Ok dan heb ik zeker intresse je moet het maar zeggen als je ze weg doet. En wat je ervoor wilt hebben.

Mick-gs zei:
Ok dan heb ik zeker intresse je moet het maar zeggen als je ze weg doet. En wat je ervoor wilt hebben.

Zodra ze dr onder vandaan gaan laat ik het je gelijk weten. :hi:

Mick-gs zei:
fawaba67 zei:
Hey Mick,

Veel plezier er mee!

Hey,

De kleur van het leer is zwart en de auto zelf is ook zwart.

Niet verkeerd. Persoonlijk zocht ik een zwarte GS430 met beige leer, maar het is zwart leer met champagne-achtig zilvergrijs lak geworden. Ben toch wat meer gecharmeerd van beige leer, maar een mens kan niet alles hebben ;)

Ben wel benieuwd naar de foto's van je aanwinst....

H?,

Morgen ga ik is even wat foto's posten.
Vandaag de auto gewassen en gepoets wielen gebalanceerd en ff alles nagekeken. Dus hij is er weer klaar voor

bij deze dan even wat foto's

Bijlagen

• lexus2.jpg
    lexus2.jpg
    482,9 KB · Weergaven: 56
  • lexus3.jpg
    lexus3.jpg
    492 KB · Weergaven: 53
  • lexus6.jpg
    lexus6.jpg
    444,3 KB · Weergaven: 55
Hey Mick,

Ziet er echt goed uit. Bevalt ie goed tot dusver? (aaaargh.... stomme vraag ;)

Je schreef dat het een Executive was, maar die hebben toch zilverkleurige sierlijstjes rond de klokken en deels hout aan het stuur?
Of kan het zijn dat die wijziging pas is doorgevoerd na de update van de 2e generatie GS?
Daarbij moet ik zeggen dat het deels houten stuur mij niet beter bevalt dan het stuur zoals in jouw GS, dat hout is soms wat aan de gladde kant maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Nogmaals veel rijplezier!