Voorstellen gs300

fawaba67 zei:
Hey Mick,

Ziet er echt goed uit. Bevalt ie goed tot dusver? (aaaargh.... stomme vraag ;)

Je schreef dat het een Executive was, maar die hebben toch zilverkleurige sierlijstjes rond de klokken en deels hout aan het stuur?
Of kan het zijn dat die wijziging pas is doorgevoerd na de update van de 2e generatie GS?
Daarbij moet ik zeggen dat het deels houten stuur mij niet beter bevalt dan het stuur zoals in jouw GS, dat hout is soms wat aan de gladde kant maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Nogmaals veel rijplezier!

H? ja hij bevalt prima.
Ik weet niet precies wat dat executive nou inhoud en wat er dan allemaal wel op n aan zit maar geloof dat ik dat had gezien ergens maar zal me srvice boekjes er nog is op open slaan kijken of ik het daar kan vinden.

t' is in ieder geval wel bijna een Executive, want navi, schuifdak, koplampsproeiers en stoelverwarming zit er niet standaard bij.

fawaba67 zei:
t' is in ieder geval wel bijna een Executive, want navi, schuifdak, koplampsproeiers en stoelverwarming zit er niet standaard bij.

ja dat is waar, ben er ook erg blij mee:)

je hebt gelijk, heb ff kentekencheck gedaan op 2020 want was toch nieuwsgierig geworden en hij staat daar idd vermeld als executive. :rulez:

Weten we dat ook weer... :D

fawaba67 zei:
je hebt gelijk, heb ff kentekencheck gedaan op 2020 want was toch nieuwsgierig geworden en hij staat daar idd vermeld als executive. :rulez:

Weten we dat ook weer... :D

Haha kijk dat is goed nieuws, kwam er vandaag achter dat ik via me navi ook me verbruik kan zien(had me er nog niet in verdiept) maar daar werd ik toch niet zo blij van want ik zat even te kijken maar dat is niet leuk om te zien wat het verbruik is haha

Ja dat is inherent aan het rijden in een 3 liter 6 cylinder. Op de lange afstand valt het wel weer mee. In mijn woonplaats kom ik gemiddeld aan 1 op 4, motor is dan koud en zo. Moet je gewoon niet te lang over nadenken. Vind zelf die "trip information" wel handig. Voor Navi gebruik ik Tomtom, veel praktischer en gebruiksvriendelijker dan 10 jaar oude LexNav.
Rijd je middellange afstanden en accelereer je als een oma van 75 dan kun je trouwens best op 1 op 10 uitkomen...
:D

fawaba67 zei:
Ja dat is inherent aan het rijden in een 3 liter 6 cylinder. Op de lange afstand valt het wel weer mee. In mijn woonplaats kom ik gemiddeld aan 1 op 4, motor is dan koud en zo. Moet je gewoon niet te lang over nadenken. Vind zelf die "trip information" wel handig. Voor Navi gebruik ik Tomtom, veel praktischer en gebruiksvriendelijker dan 10 jaar oude LexNav.
Rijd je middellange afstanden en accelereer je als een oma van 75 dan kun je trouwens best op 1 op 10 uitkomen...
:D

Ja toen ik de auto kocht wist ik ook wel van het verbruik heb hiervoor vr6 gereden dus wist wel wat ik kon verwachten.n
Die navi wil ik wel gaan gebruiken maar zoek nog een nieuwe cd heb zelf versie van 2000 erin zitten en die is wel erg verouderd.

Welkom weer een GS erbij het gaat de goede kant op. :rulez:
als je intresse heb, mijn wielen staan ook te koop 19x8 en 19x9,5 Et25
zie even voorstellen Gs carbon veel plezier met je GS

GS carbon zei:
Welkom weer een GS erbij het gaat de goede kant op. :rulez:
als je intresse heb, mijn wielen staan ook te koop 19x8 en 19x9,5 Et25
zie even voorstellen Gs carbon veel plezier met je GS

Hey,

Welke wielen zijn dat dan? Ik zie geen foto's maar als het wat is heb ik wel intresse

GS carbon zei:
Thanks ,Erick :rulez:

Oja, zien er wel leuk uit, weet niet hoe het zou staan onder mijn zwarte lexus. Maar opzich heb ik wel intresse. Maar dat zal ook aan de prijs liggen, weet niet wat jij ervoor wilt hebben. Laat me dat maar weten.

hey mick, misschien zijn mijn zomervelgen interessant voor jou. gaat om 17" michelins met nog 5,5mm profiel. zie mijn intropagina, 1e plaatje + Foto van mjn eerste groene LS. velgen zijn onbeschadigd. als je interessehebt stuur ff pm.
ben zelf momenteel onthand, lig nog ff in ziekenhuis en ga daarna revalideren. heb je evt interesse, doe je gewoon een bod.

greetz fawa :hi:

Een Lexus is altijd mooi, zet hem in het zwart ...... :O .......... dikke GS man :rulez:

Mick je hebt een bericht. :rulez:

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    231 KB · Weergaven: 53
@Mick-GS:

Alleen de GS430 heeft standaard chroom rondom de klokken + houten stuur. Groet!

Jeroen