Voorstellen maar.....

RastaMc

Nieuw hier
28 jul 2015
16
12
3
Hoi boyz...and girls.

Mijn naam is Manuel en woont in Amsterdam.
Momenteel rijd ik 2 auto's, namelijk een Ford Mondeo MK3 uit 2001 als daily car :p en een Toyota Supra MK4 Twin Turbo VVT-i als hobby car.
Mijn idee voor het aanmelden is het vergaren van kennis omtrent de IS250 (2005-2009) om binnen kort eentje te gaan kopen. Ik ben het zat van het steeds sleutelen aan de Mondeo. De auto heeft me in 4 jaar nooit in de steek gelaten maar elke keer moet er weer wat vervangen worden en ik wordt moe van.
Mijn ervaring met Toyota (eerst een Celica T18 en nu een Supra) is gewoon weg top. Betrouwbaarheid zonder twijfels. Standaard onderhoud en af en toe versleten/kapotte dingen vervangen hoort erbij.
Ik hoop hier veel van te leren om o.a. de mogelijke storingen op te kunnen lossen.
Iemand wat tips waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een IS250? Bijvoorbeeld bouwjaar (en kwaaltjes....de Mondeo MK3 eerste bacth is waardeloos bijvoorbeeld. ford heeft daarna wat verbeteringen in de volgende modellen ingebracht).

Alvast bedankt.
Gr
Manuel
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hoi RastaMc (hoe kom je bij die naam?) en alvast welkom als IS rijder. Rijdt super zo'n Mondeo, maar die serie is niet de meest betrouwbare, vanaf MK4 dacht stuk beter.
Je hobbyauto klinkt gaaf, paar foto's misschien? Voor antwoorden op je vragen, veel ligt al vast in het forumdeel voor de IS 2nd gen.
 

RastaMc

Nieuw hier
28 jul 2015
16
12
3
Thanks Lacor.

Nou de naam....Ik ben een liefhebber van Reggae muziek (Roots and Rub-a-Dub) en in mijn tiener jaren ook nog een Graffiti ontwerper. Dus ik verzon mijn eigen naam/handtekening voor onder de Graffiti's :oops: Supra meet.JPG
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Keeping the legend alive ;) Nice ride en wat een mooie kleur toch h? dat rood.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom en wat gaaf een Supra MKIV , wij delen het zelfde onderstel

dus ja jouw supra heeft de motor van Mvraamsdonk IS en het onderstel van mijn SC :thumbsup:
 

RastaMc

Nieuw hier
28 jul 2015
16
12
3
No Title

Hey guys.

Al een tijdje geleden toen ik mijn eerste bericht schreef.
Inmiddels ben ik eigenaar van een GS450h uit 2008. Dat ding rijdt suuuuuuppppppeeeeerrrr....en wat een kracht!!
Ik ben zeeeeeer tevreden mee, vooral als je van een Mondeo naar een GS stapt.:p

Ik zal in andere topics het volgende vragen:
- Update navigatie systeem? (?180 bij de stealer, en elke 6 maanden een nieuw release....dus ?360/jaar).
- Verlagingsveren voor de GS450h. Dit zijn blijkbaar moeilijk te vinden, aangezien het gewicht (vooral achter) een issue is.
 

Bijlagen

  • photo5705.jpg
    photo5705.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 35
  • Leuk
Waarderingen: Eddy101

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Welkom! Erg mooie GS maar die Supra is wel een echt beest hoor, blijft voor velen een droomauto!