Voorstellen Peter den Ouden, eigenaar Lexus IS-F 2008

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Hallo allemaal, ik wil me even voorstellen:
Mijn naam is Peter den Ouden en ik woon in Barendrecht. Ik ben sinds april 2021 de trotse eigenaar van een witte Lexus IS-F uit 2008 (40-ZK-ZK). Het is een origineel geleverde Nederlandse auto en komt voor in de test van autoblog. De vorige eigenaar heeft de auto mooie zwarttinten gegeven. De grille is zwart, bij de wielkasten een zwart vlak, het dak is zwart gespoten, een zwarte dakspoiler en een zwarte kofferdekselspoiler. Daarnaast is het uitlaatsysteem gewijzigd naar een Borla uitlaatsysteem. Tenslotte is het originele uitlaatspruitstuk vervangen door een PPE katloze raceheader. Al met al zou de auto theoretisch 500 PK moeten hebben. De kilometerstand op dit moment is 154.800.
Ik hoop lang plezier van de IS-F te hebben.
Hartelijke groet,

Peter den Ouden
 

Bijlagen

  • IMG_20210427_163118.jpg
    IMG_20210427_163118.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 75
  • WhatsApp Image 2021-04-08 at 17.38.21.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-08 at 17.38.21.jpeg
    366,4 KB · Weergaven: 80
  • WhatsApp Image 2021-04-20 at 17.54.35.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-20 at 17.54.35.jpeg
    358,4 KB · Weergaven: 82

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Gefeliciteerd! Een mooie IS-F waar je veel plezier aan zult hebben ! We hebben onze IS-F sinds een paar maanden en die kan je hier zien :
. Om zeker te weten hoeveel PK jouw beauty heeft zou ik een dynatest doen,dan weet je gelijk alles.
Mooi kenteken trouwens !!
 

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Gefeliciteerd! Een mooie IS-F waar je veel plezier aan zult hebben ! We hebben onze IS-F sinds een paar maanden en die kan je hier zien :
. Om zeker te weten hoeveel PK jouw beauty heeft zou ik een dynatest doen,dan weet je gelijk alles.
Mooi kenteken trouwens !!
Haha, leuk, in deze heb ik ook proef gereden. Het filmpje heb ik ook al gezien. Ik vond persoonlijk de kleur niet zo mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Jij ook veel plezier met de auto!
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Peter IS-F

Nieuw hier
12 jul 2021
11
22
3
Ik ga mijn IS-F wel nog een klein beetje beschaafder maken. De raceheaders zijn nu katloos en ik ga er 2 racekats op laten maken. Ook de einddempers van Borla ga ik verwisselen voor de originele, want het geluid is nu een klein beetje te...Mijn vrouw wil er zo liever niet in rijden. De bypass blijft behouden, dus ik kan wel nog steeds kiezen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexpeter en IS-F kuiken
18 mei 2020
141
61
28
Hallo allemaal, ik wil me even voorstellen:
Mijn naam is Peter den Ouden en ik woon in Barendrecht. Ik ben sinds april 2021 de trotse eigenaar van een witte Lexus IS-F uit 2008 (40-ZK-ZK). Het is een origineel geleverde Nederlandse auto en komt voor in de test van autoblog. De vorige eigenaar heeft de auto mooie zwarttinten gegeven. De grille is zwart, bij de wielkasten een zwart vlak, het dak is zwart gespoten, een zwarte dakspoiler en een zwarte kofferdekselspoiler. Daarnaast is het uitlaatsysteem gewijzigd naar een Borla uitlaatsysteem. Tenslotte is het originele uitlaatspruitstuk vervangen door een PPE katloze raceheader. Al met al zou de auto theoretisch 500 PK moeten hebben. De kilometerstand op dit moment is 154.800.
Ik hoop lang plezier van de IS-F te hebben.
Hartelijke groet,

Peter den Ouden
Dikke auto péter 🚗👌👌👌( 📬📩)
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken