Voorstellen

Marinus

Nieuw hier
24 nov 2023
4
10
3
Hola, ik ben Marinus, een Hollander in Brugge ;-) Afscheid moeten nemen van mijn BMW 330d van 2006 omdat er steeds meer functies wegvielen behalve de motor, die is steengoed. Veel gelezen en gekeken naar de toekomst ivm al die gekkigheid in Rusland en de OPEC. Ook ooit Tesla P90D gereden en daarmee toen zelfs ongewild de kranten en tv gehaald heb omdat ik de eerste Bruggeling was die wilde laden dmv een kabel over het trottoir. https://www.standaard.be/cnt/dmf20210511_97395942
Ik werd echter bloednerveus van het laden en alles er omheen. Ook de kosten voor het laden is duurder dan het lijkt. Bij een snellader heb ik berekend dat de kosten tussen een tank fossiele brandstof en een volle HV accu niet veel verschillen. Al met al zie ik teveel nadelen bij volledig electrisch rijden maar goed de politiek wil dit door onze strot duwen.
Bon, genoeg gebabbeld, omdat ik aardig wat kilometers maak zocht ik iets zuinigs, betrouwbaar en ook sportief. Daarom is de keuze gevallen op een Hybride voertuig, een Lexus IS F Sport van 2014 omdat ik dit een mooie sportieve auto vind.:)
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
311
251
63
Van harte welkom, en ik denk dat je al gemerkt hebt dat de kwaliteit en afwerking van Lexus toch even iets anders zijn dan Tesla... De IS is een hele fijne wagen en een echte kilometervreter. Heb je misschien ook foto's? We zijn hier dol op plaatjes kijken. :)

Jarno