- 6 mei 2025
- 128
- 189
- 43
Hallo allemaal,
Ik lees inmiddels al een aantal maanden mee. Nu toch maar eens de moeite genomen om te registreren, aangezien ik af en toe de behoefte heb om te reageren!
Ik rijd sinds een jaar Lexus. Daarvoor ruim 11 jaar in een BMW 1-serie gereden. Met ongeveer vier ton op de teller gaf hij er helaas de brui aan. De krukas bleek gebroken. Repareren was mogelijk, maar in relatie tot de restwaarde eigenlijk niet te verantwoorden. Gelukkig hield ik de markt voor Lexussen al langer in de gaten. En wist ik precies wat ik zocht. Namelijk een Luxury Line of F-sport (hoe origineel!). Het type moest een CT of IS worden. De eerste proefrit was in een CT200h. De auto bleek allerlei kleine beschadigingen te hebben. Erg jammer want de uitvoering was goed.
Gelukkig stond er ook een interessante en zeldzaam uitgevoerde IS te koop. En die bleek een schot in de roos! Vanaf het eerste moment voelde de auto erg vertrouwd aan. En vooral erg luxe. Het is een Luxury Line met alle opties. Dus met Mark Levinson, verwarmd stuurwiel, geventileerde- en verwarmde stoelen, glazen schuif/kanteldak en een elektrisch bediend zonnescherm bij de achterruit. Uitgevoerd in blauw metallic met een bruin interieur van leder. Wat mij betreft een prachtige combinatie, al zal het niet ieders smaak zijn.
Groeten,
Dennis
Ik lees inmiddels al een aantal maanden mee. Nu toch maar eens de moeite genomen om te registreren, aangezien ik af en toe de behoefte heb om te reageren!
Ik rijd sinds een jaar Lexus. Daarvoor ruim 11 jaar in een BMW 1-serie gereden. Met ongeveer vier ton op de teller gaf hij er helaas de brui aan. De krukas bleek gebroken. Repareren was mogelijk, maar in relatie tot de restwaarde eigenlijk niet te verantwoorden. Gelukkig hield ik de markt voor Lexussen al langer in de gaten. En wist ik precies wat ik zocht. Namelijk een Luxury Line of F-sport (hoe origineel!). Het type moest een CT of IS worden. De eerste proefrit was in een CT200h. De auto bleek allerlei kleine beschadigingen te hebben. Erg jammer want de uitvoering was goed.
Gelukkig stond er ook een interessante en zeldzaam uitgevoerde IS te koop. En die bleek een schot in de roos! Vanaf het eerste moment voelde de auto erg vertrouwd aan. En vooral erg luxe. Het is een Luxury Line met alle opties. Dus met Mark Levinson, verwarmd stuurwiel, geventileerde- en verwarmde stoelen, glazen schuif/kanteldak en een elektrisch bediend zonnescherm bij de achterruit. Uitgevoerd in blauw metallic met een bruin interieur van leder. Wat mij betreft een prachtige combinatie, al zal het niet ieders smaak zijn.
Groeten,
Dennis


.
.


.
Zonneschermen komen bij winparts vandaan. Ik heb de set van twee besteld aangezien al een zonnescherm af fabriek aanwezig is bij de achterruit. Maar ze verkopen ook een set inclusief de achterruit. Al bestaat die voor de achterruit dan wel uit twee delen. Deze set heb ik:
)