voorstellen

lexilexi

Hoort erbij
26 sep 2010
30
22
8
HI,

Ik ben martin, 53 jaar, Lexus gs300 uit 1994 en 1997 (wat onderdeeltjes gemixt door de tuner).
Beetje getuned (niet door mij, ik betaal alleen) , 600 nm, 480 pk aan de wielen. Bijna af, nog even naar 1.4 bar en dan kijken of de tuner zijn specs waar maakt (3.5 sec naar 100, 9.8 sec naar 200 en 19.6 sec naar 300). Eerste voorzichtige upgrade gedaan in 2005.. dus al 5 jaar bezig. Effectief gereden? Ongeveer 2 jaar denk ik. Wel 1 keer in de sloot (1e lexus :sad: ) en toen een ketting boting (2e lexus) en nu mijn 3e dus. Wel trouw de GS300 eerste lichting (1994-1997), die vind ik het mooist. De FLA ook mooi en de 460H.. en de mijne zoeft ook nog steeds want ik kan de turbo's uitzetten met de PWR knop en de normale 1-op-8 rijden ipv 1 op 4.5 :( . ach. t' is leuk dagelijks speelgoed :D .
 
Welkom! klinkt heftig :D

Buiten aandrijflijn nog dingen aan de Lexus gedaan? misschien foto's? :winke:

Ik blijf zelf ook bij de eerste lichting LS. :smile:
 
Welkom! zo! dat is een hoop koppel en een hoop pony's! :mrgreen: Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Jelmer en foto's kunnen nooit kwaad natuurlijk!
 
He welkom,

Dikke getallen hoor voor een GS maar wat is dr allemaal aan je motortje gedaan?? En welke motor ligt erin??
 
Martin, welkom!! wel even foto's plaatsen van de Wald bodykit en dat de 2 VTG turbo's..
veel kijk en typ plezier hier bij je merk!

motor is een 2JZ-GTE VVT-i (voor zover ik weet) :worship:
 
Welkom! :) Klinkt goed, zou graag de foto's eens bekijken! Veel succes.
 
Die van DBM rijdt in Hoevelaken/Amersfoort in de rondte. Overgens ken ik de eigenaar van deze GS300TT.
 
nee... deze is niet van Maarten DBM.. wel is ie gebouwd door Suprasport in Haarlem, welke veel assistentie hebben gegeven bij de bouw van, destijds, Maartens auto

deze van Martin is uniek! :worship:
 
Hi,
Deze wielen zitten er onder.
lexus%20wielen%20aluminium.jpg


Dit is de auto
lexus%20zwart%2022-2-9_2.jpg
.
lexus%20zwart%2022-2-9_3.jpg
.

Momenteel is ie weer in onderhoud, volgende week klaar. Een van de VGT turbos plofte verleden week donderdag bij 0.7 bar. Wordt nu een nieuw opgezet en daarna gaat de motor eruit en op de motor-dynobank in Haarlem zodat ze em op 1.3 bar kunnen afregelen.
 
wel een beetje een sniper gehalte.. je zou niet denken dat het een monster is :mrgreen:
 
Nice 8)

Zal wel iets beter uitkomen met de andere velgen zeker.....
Benieuwd naar het resultaat van de dyno