HI,
Ik ben martin, 53 jaar, Lexus gs300 uit 1994 en 1997 (wat onderdeeltjes gemixt door de tuner).
Beetje getuned (niet door mij, ik betaal alleen) , 600 nm, 480 pk aan de wielen. Bijna af, nog even naar 1.4 bar en dan kijken of de tuner zijn specs waar maakt (3.5 sec naar 100, 9.8 sec naar 200 en 19.6 sec naar 300). Eerste voorzichtige upgrade gedaan in 2005.. dus al 5 jaar bezig. Effectief gereden? Ongeveer 2 jaar denk ik. Wel 1 keer in de sloot (1e lexus :sad: ) en toen een ketting boting (2e lexus) en nu mijn 3e dus. Wel trouw de GS300 eerste lichting (1994-1997), die vind ik het mooist. De FLA ook mooi en de 460H.. en de mijne zoeft ook nog steeds want ik kan de turbo's uitzetten met de PWR knop en de normale 1-op-8 rijden ipv 1 op 4.5 . ach. t' is leuk dagelijks speelgoed .
Ik ben martin, 53 jaar, Lexus gs300 uit 1994 en 1997 (wat onderdeeltjes gemixt door de tuner).
Beetje getuned (niet door mij, ik betaal alleen) , 600 nm, 480 pk aan de wielen. Bijna af, nog even naar 1.4 bar en dan kijken of de tuner zijn specs waar maakt (3.5 sec naar 100, 9.8 sec naar 200 en 19.6 sec naar 300). Eerste voorzichtige upgrade gedaan in 2005.. dus al 5 jaar bezig. Effectief gereden? Ongeveer 2 jaar denk ik. Wel 1 keer in de sloot (1e lexus :sad: ) en toen een ketting boting (2e lexus) en nu mijn 3e dus. Wel trouw de GS300 eerste lichting (1994-1997), die vind ik het mooist. De FLA ook mooi en de 460H.. en de mijne zoeft ook nog steeds want ik kan de turbo's uitzetten met de PWR knop en de normale 1-op-8 rijden ipv 1 op 4.5 . ach. t' is leuk dagelijks speelgoed .