Voorstelrondje Maistah

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Goedemorgen,

Ik ben 23 jaar en woonachtig in Amersfoort. Ben gek op auto's en Lexus is verruit mijn favoriet. Vorig jaar Juni kreeg ik te horen dat ik een leaseauto mocht uitkiezen. De slapeloze nachten, de pijnlijke momenten van beslissing.. En toen dacht ik opeens: CT200h!

Tot dat moment reed ik een mooie IS200. Deze heb ik inmiddels kunnen verkopen aan mijn moeder die toe was aan een nieuwe auto.

Nu afwachten. De CT200h. Zoals meerdere mensen hier waarschijnlijk!

Groeten,
Maistah
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi :)

Wij zijn allen echt heel benieuwd hoe de CT er straks op de wegen uit gaat zien :) Mooie complete auto!

Mijn IS200 is ook naar mijn moeder gegaan, ze rijd er al jaren gelukkig in rond.

Heel veel sterkte, en ik hoop straks de foto's van jouw auto te zien.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
hallo84.gif
hier op het forum en veel plezier :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom!! aah zeker in amersfoort gehaald?

Schijnt dat ze daar al 50 hebben verkocht.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Hallo weer!

Bedankt voor jullie warme welkom!

Ik had een mail gestuurd om te vragen of ze begin of eind maart verwachten, maar dat kunnen ze nog niet aangeven helaas! :)

Ik heb de luxury edition besteld, hier in Amersfoort, met alles behalve het schuifdakje. Ik ben vooral benieuwd naar de isolatie en combinatie met het geluidssysteem en de werking van de adaptieve CC.

En de IS200 rijdt nog steeds super. Als ik op bezoek ben bij m'n ouders, ga ik nog steeds wel eens een rondje rijden.

Nog meer van jullie die een nieuwe Lexus afwachten?

Groeten!