Vorige auto's

mn EERSTE auto in 1982 nissan 120a coupe
deze moest als ik ergens op viste was geweest effe met zn allen aangeduwd worden!
auto gekocht voor 100 gulden
startmotor was duurder als de auto zelf dus een maand op deze manier gereden :D
daarna zie lijstje van 1982 tot heden

-golf1.3s-1974
nissan cherry 120a f2 coupe-1977
opel rekord sprint coupe-1976
ford taunus coupe gxltr-1974
ford escort 1300L-1972
mazda 818-19??
ford taunus gtxlr-1973
datsun 120y coupe-1976
citroen CX2000-1975
ford escort 1.3GL-1977
ford capri 1600gtxl-1972
ford capri 2.3S-1978
bmw 520-4-1975
bmw 528 carburator-1977
bmw 528i alpina-1979
bmw 733i-1977
vw porsche 914-4-1975
triumph spitfire-1977
mitshibusi sapporo 2.0-1980
ford fiesta 1,3S-1977
triumph spitfire 1500- 1980
ford capri 3.0s-1979
pontiac bonneville 455 cabriolet=1975
mazda 626 coupe-1987
porsche 924-1976
audi 100-1986
vw kever -1969-6volt
ford escort 1.3L automatic- 1978
bmw 518 -1980
nissan 100nx-1992
honda prelude-1981
ford escort 1.6 bravo-1983
nissan 100nx-1992
mazda mx5-1991
suzuki vitara-19??
toyota starlet 1.3dx-1985
bmw 732i-1982
opel monza 3.0S-1979
porsche 944 type1-1984
porsche 944 type2-1987
mercedes 500 sec-1985
bmw 320i-1984
peugeot 405gr-1991
porsche 944 type2-1990
bmw 535i-1997
buick riviera 1970
corvette 1986 cabriole-
cadillac 1970 coupe deville
cadillac 1973 coupe deville
chevrolet corvette targa 1992
chevrolet 1500 pickup-1992
bmw Z3M cabriolet-1998
mercedes 190e-1993
toyota starlet1.3-1987
nissan 100nx-1995
buick electra 455 1973 4drs hardtop
daihatsu cuore automaat-1985
chevrolet camaro targa -1999
chevrolet caprice classic -1991
dax tojeiro cobra 427 gebouwd in 1993 dit was mn 2e (hobby) auto voor 5 jaar
honda civic 1.5 vtec-e -2000
mercedes slk kompressor-2000 (nog in bezit)
bmw 520i-2001
en nu heden lexus IS250
ben er nog een stel vergeten, maar vul dit wel aan als het boven komt drijven :mrgreen:
 
ik ben nog redelijk jong :P dus nog niet zoveel auto's gehad hahaha

swift 1992 fuly custom met een 2,5 liter wrx moterblok erin (650 kilo met 280 pk)
swift 1998 daily
hyundai coupe fuly custom
lada 2105 (winter auto)

heden
fiat126 (winter auto)
lexus is250
 
Bij benadering:

- Ford Escort dieseltje
- VW Golf III SDI
- VW Golf IV SDI
- Seat Leon Cupra diesel
- Toyota MR2 (de cabrio), benzine
- Volvo S40 momentum diesel
- Volvo S60 D5 diesel (met echt alle opties maar te krijgen, zeer luxe)
- Lexus IS220D (chipped @ 210/490)
- BMW 3-series: 335D m-sport high executive

De laatste, de BMW, is mijn huidige wagen.
 
Ook ik heb nog geen uitgebreid auto verleden.
Maar ik ben blij dat ik snel mijn favoriet heb gevonden :D

2007-2008 Nissan Micra 1.0 (van moeders haha)
2008-2009 Renault Megane coup? 1.6
2009- tot heden Lexus IS200
 
blue-eyes zei:
Bij benadering:

- Ford Escort dieseltje
- VW Golf III SDI
- VW Golf IV SDI
- Seat Leon Cupra diesel
- Toyota MR2 (de cabrio), benzine
- Volvo S40 momentum diesel
- Volvo S60 D5 diesel (met echt alle opties maar te krijgen, zeer luxe)
- Lexus IS220D (chipped @ 210/490)
- BMW 3-series: 335D m-sport high executive

De laatste, de BMW, is mijn huidige wagen.
Mooi zeg! Smaakvol... ;) :rulez:
 
In 76 motorrijbewijs en 2x honda 500 in 78 1e auto Triumph TR6PI, winter 1979/80 restauratie TR6 (Mei 1980 klaar) en als dagelijkse sjees fiat 850 coupe(binnen 2 weken motorschade),Bkadett,Simca 1000,samen met vriendin(nu echtgenote) ook nog Toyota Corolla, daarna Datsun Cherry, deze ingeruild op Rover P6B 3500S, sinds 82 TR6 samen met Rover en in 1983 TR3a erbij gekocht voor mezelf en Mini Van voor vriendin. Periode 84-88 2 Mini Inocenti 1300 erbij en 1 jaartje Sunbeam Lotus 2,2 16V, in 88 racelicentie gedaan met Escort 1600 sport, na behalen licentie verkocht en andere 1600 Sport erbij gekocht.In 88 Innocentis en Mini Van verkocht, korte periode Golf 1 gehad en een Escort Mk1 stationcar. In 1988 nog een TR3a gekocht en 1e TR3 omgebouwd voor circuitgebruik; TR6 verkocht. In 89 gestart met historisch racen in TR3. Ford Sierra Van gekocht om racetrailer te trekken. 1990 Volvo 745 VAN voor mij ipv Sierra en Ford RS 2000 voor vriendin.Daarna Citroen BX ipv RS 2000 ivm 1e dochter in 1991. In 94 55 Chevy Belair Beauville(5deurs station) voor mij als bedrijfsauto/rijdende reclamezuil.
In 96 met zaak naar Belgie; Chevy helaas moeten verkopen, want kreeg hem niet op kenteken in Belgie.
Ipv Citroen BX Opel Commodore 3 liter stationwagon ivm 2e dochter, daarna Volvo 245 diesel. In 97 een TR3 verkocht om racer nog beter te maken. In 2002 Volvo V70 20V LPG ivm geboorte zoon. V 70 tot 2012. Toen vervangen door Lexus IS 300 sportcross ; LPG ingebouwd.
In 2012 tevens IS 200 voor dochter en een 1962 TR4(projekt)voor mij. Tussen 2004 en heden ook nog 2 stuks Ford Transit turbodiesel als bedrijfswagen. De race TR3 hoop ik dit seizoen weer raceklaar te hebben.
2013; verkoop IS 200, verfraaien IS300 en/of aankoop zelfde met minder km. Als bedrijfsauto mogelijk 1958 Studebaker stationwagon ipv Transit.(in onderhandeling). Voor het race team hebben we een 1968 DAFverhuiswagen
aangeschaft; deze is van het Raceteam en door ons ons omgebouwd tot race-servicetruck.
Als ik het zo nalees geloof ik dat ik toch en beetje een afwijking heb.....
 
eerste auto was een kadett van 1998 tot 1999
daarna een corolla ee100 van 1999 tot 2003
toen een avensis 2.0d4-d van 2003 tot 2009
hierna nog een avensis station 1.8 van 2009 tot 2011
hierna toch maar een lexus gekocht........ (IS 300 sportcross) die rij ik nog steeds naar alle tevredenheid.
 
mijn bouwjaar is 1958; vandaar interesse in Studebaker van 1958. Check GR autogallery USA, Studebaker Scottsman.
Waddayathink?
 
redbaron zei:
mijn bouwjaar is 1958; vandaar interesse in Studebaker van 1958. Check GR autogallery USA, Studebaker Scottsman.
Waddayathink?
Prachtig man! Ben fan van Studebaker. Wat Alor zegt, ze konden niet meer tegen Chrysler en Chevy op.

Wat Detroit nu is? Vrij weinig. Ben er vorig jaar geweest... :(
 
Leuk dat jullie die oude "batmobiel" ook mooi vinden en zo gauw als ik het even qua financien en tijd kan plooien ga ik proefrijden en het ding kopen. Fuck the crisis!!Laatst nog docu over Detroit gezien; treurig gezicht: schrikbarende kaalslag, waar eerst hart van de auto-industrie was.
Positief: ze zijn nu zgn urban farms aan het opzetten voor kleinschalige groenten, bloemen en plantenteelt midden i.n de stad.... Er is dus leven na de (economische) dood. Zou er wel willen gaan kijken, maar de Studebaker staat in Grand Rapids en als ik in Detroit land moet ik nog een aardig stukkie sturen. Aangezien het weer daar nu ook niet zo lekker is, vlieg ik liever door naar Grand Rapids, auto staat maar 15 min van Gerald Ford airport.
Als ik hem heb komt er een foto schouder aan schouder met de Sportcross. Je kunt hem tenslotte als een verre voorvader beschouwen
 
zat effe naar het model te googlen en zag hem te koop staan
succes met de aanschaf,mooi model ook!
ik als amerikanen gek hou wel van dit soort bakken
is geen koopje maar wel heeeeeeeel bijzonder :rulez:
nou weet ik waar de ouwe citroen CX zijn inspiratie vandaan heeft gehaalt
van zijn km teller met vergrootglas :winke:
 
Bedankt,
hoop dat ik het rond krijg! Dashboard is inderdaad apart ?n origineel. Bij dezelfde garage staat een 55 Chevy wagon.
Maar is voorzien van digitaal dahboard en corvette injektiemotor, jakkes. Ik heb zo'n chevy eerder gehad, maar zijn nu in mooie originele conditie onbetaalbaar. Vreemd genoeg zijn de custom en hotrodversies, waar tienduizenden dollars tegenaan zijn gegooid goedkoper dan de originele. Maar vaak vreselijke kleuren of idiote motoren. Of een volldeige basketcase en dat is ook niet te doen. De Studebaker zal met transport ca 20000 kosten, maar een nieuwe Ford Transit kost meer.Dan is de Stu toch leuker en past goed bij mijn bedrijf...
RedBaron
 
Ben me ook een beetje aan het ori?nteren op een auto voor erbij, een Volvo 260 Bertone Coupe lijkt me leuk maar ik wil me toch ook wel verdiepen in een Amerikaan uit de jaren 50... Zo'n Studebaker of een Chevy is toch wel erg gaaf, en volgens mij worden die dingen alleen maar meer waard... Nadeel is mijn kleine budget... :P
 
1) Lancia Delta HPE 1.9td
2) Nissan 100nx 1.6 carb
3) Nissan Primera GT P11
4) Nissan Skyline R33 GTR
5) Lexus IS220d
 
Inderdaad; mooi lijstje, en van een skyline zou ik ook niet vies zijn, maar is in Belgie onbetaalbaar door inschrijvingstaks, jaarlijkse wegentaks en verzekeringspremies.
En Harrie B: stuur me eens een PB; met een packagedeal kunnen we misschien wel een leuke kar voor je oppikken.
 
redbaron zei:
Inderdaad; mooi lijstje, en van een skyline zou ik ook niet vies zijn, maar is in Belgie onbetaalbaar door inschrijvingstaks, jaarlijkse wegentaks en verzekeringspremies.

Ik ben een Belg hoor, en iedereen denkt altijd dat zoiets onbetaalbaar is maar dat valt goed mee...

Inschrijvingstaks was toen 62 euro :) auto was ouder dan 15 jaar...
Verzekering was 100euro meer dan de lexus maar nu is het een kleine omnium dus komt me zelf duurder uit.
En als laatste de jaarlijkse wegentaks, die is wel wat duurder, 450 vs 750 als ik het met goed herinner.
Al bij al viel dat heel goed mee, alleen de benzine vs diesel is de moeite waard.
Mijn GTR vebruikte toch zo'n 14l gemiddeld, enkel euro98. Terwijl de IS220d op zo'n 8l diesel zit...

Dit was hem btw:

399118783.jpg


399118771.jpg
 
Echt een gave bak! Vriend van me overwoog een nieuwe GT-R, ook een geweldige auto hoor...

RedBaron, had het nog even aan mijn vader voorgelegd, met wie ik de auto ga kopen, en die wil toch liever een Engelse of een Zweedse auto... Snif snif, had graag zo'n Bel Air of zo gehad!
 
Bmw 323i uit 1978
Bmw 524td uit 1983
Opel Manta 2.0 GTE hatchback 1984
Alfa Romeo 1.3 boxer 1988
Opel Manta 2.0 GSi automaat 1986
Opel Vectra 2.0 GT 1990
Ford Escort XR3i 1983
Mercedes 190 2.6 1988
Mercedes 190 2.5 / 16v 1986
Honda Civic 1.6 VTI 1993
Honda Civic coupe 1998
Renault Clio 1.4 1993 als 2e auto wwv
Mazda 323F 1990 als 2e auto wwv
Bmw 325i coupe Hartge 1994
Bmw 525 tds 1999

Momenteel:
Lexus is200 1999
Audi TT 1998
Bmw 320/6 1978