Vraag verkoop auto buitenland

Nu schermt die persoon dat ik nu €988,- moet overmaken. De persoon schermt met internationaal recht aankoop goederen en diensten. Dus eerst geld overmaken en krijg ik het geld € 43.000,- op mijn rekening gestort
Ik heb er nog nooit van gehoord dat je om iets te verkopen je eerst geld moet overmaken naar een derdenrekening. En welk zogenaamd internationaal recht zou er dan bestaan voor aankoop van goederen en diensten? Zelfs bij de verkoop van een huis hoeft een verkoper niets op de derdenrekening van een notaris over te (laten) maken.

Iemand probeert je te flessen door je die €988 af te troggelen.
Maar het is iemand die niet snel opgeeft.
Voor een kleine €1000 zullen ze wel vasthoudend zijn, maar ik zou per direct het contact staken en eventueel melding maken bij fraudehelpdesk.

Ik blijf volhouden dat ik eerst geld op rekening wil hebben. Zo niet dan is het klaar. Bedankt voor input!
Trap er niet in, dit soort praktijken hoor je steeds meer.
Ook andersom, als je denkt een mooie auto gezien te hebben in het buitenland en advertentie in plaats A en auto in plaats B.
Het voertuig kan ook thuis afgeleverd worden maar dan moet eerst het geld overgemaakt zijn. Ja duhhh, geld weg en geen auto.

Bedankt voor je gigantische bod...maar ik blijf dan nog maar even rijden in mijn RZ...Mocht er alsnog €43.000,- op mijn rekening komen dan stel ik jullie hiervan als 1e op de hoogte!
Ergens vind ik het wel sneu voor je. Verwachtingen die niet door gaan is nooit leuk. Wij hebben helaas ondervonden hoe geraffineerd-verrot mensen kunnen zijn in manipulatie. Dus goed dat je over je teleurstelling heen kunt stappen.

🫣🫣😅 dit is geen klant, maar die conclusie had je inmiddels al getrokken.

Mensjen die veel praten over betaling, maar je ziet geen cent. Dan voel je het al..