vreemde vlekken in het navischerm

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Net op wintersport geweest met extreem lage temperaturen (-25) en sinds die tijd heb ik vlekken links, rechts en onder het scherm van de navi. Iemand anders hier last van? De dealer heeft het scherm schoongemaakt maar dat is de oplossing niet. Het zit echt in het scherm.
 

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
Er is een update voor uitgekomen vorig jaar al, over dit probleem ging, zou even bij een lexus dealer langs gaan als ik jou was.
[h=4]BE-0090L-0915 < dit is techmap voor de is300h[/h]
Lexus premium navigatie - vegen op het scherm van het audio/navigatiesysteem na reiniging

Dus als het voor sommige is300h een probleem was zal het vast ook voor enkele andere type zo zijn.
 
Laatst bewerkt:

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Toen ik de auto net had was er niets aan de hand maar na een paar keer poetsen begon mijn navi scherm ook vies te worden.
Mocht iemand dit probleem nog tegenkomen, bij mij kon ik de vegen, strepen en vlekken volledig wegwerken met aceton en een zachte doek.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Let heel erg op met aceton!! Dit lost sommige kunststoffen en lakken op.

Tijdens werken met oplossende middelen altijd voorzichtig zijn, geen sigaren roken, en zorgen voor voldoende frisse lucht.
En natuurlijk eerst op een klein stukje proberen. Met spiritus ging het ook weg, maar dat duurde een eeuwigheid en laat een nare lucht achter, met aceton vloog het eraf.
Mijn navi schermpje is weer blinkend nieuw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron360

Justin M

Nieuw hier
20 jan 2022
9
7
3
Ik heb dit vandaag gedaan bij mijn scherm van mijn NX300h uit 2015. Was even een 2 uurtjes poetsen met baby billendoekjes, maar aanhouder wint. Bij de hardnekkigere plekken moet je het af en toe nat maken en dan even laten inwerken. Maar uiteindelijk krijg je het eraf. En niet te hard drukken. Dan kan je het beter iets langer laten inwerken.