Vsc abs handrem en trc lampjes branden

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Beste mede Lexus rijders,

Ik ben al enige tijd nou lid van deze forum,en nu ook al enige tijd in het bezit van mijn mooie is250 automaat van 2006.
Nu zit het nou nl zo,vorige week heb ik zelf me olie en oliefilter vervangen bij een dhz garage,waarbij ik op een oprijbrug ging,niet genoeg gas gaf en me achterste wielen ff wielspin hadden.
Tot zover geen lampjes,olie en filter gewisseld,en daarna gewoon de garage verlaten.
Na ongeveer 10 a15 km rijden begonnen dus abs handrem trc en vsc check te branden,en na enige tijd ook weer vanzelf uitgegaan zijn.(me toerenteller en kmteller sprongen ook ff naar boven voordat de lampjes gingen branden en deden het daarna weer normaal)
Dit heeft zich een paar keer herhaald en uiteindelijk besloten ff een reset te geven door de min pool los te koppelen.
De lampjes verdwenen toen voor een periode van 5 dagen na wat afgereden te hebben,en toen begon het verhaal weer opnieuw.(was op weg om de wagen uit te laten lijnen)
Zogezegd zo gedaan,na de uitlijning gingen alle lampjes uit,en dat is toen ook zo gebleven,maar zat toch een knoop in mn maag en de wagen laten uitlezen door een vriend van me,en bleek een storingscode te hebben opgeslagen(c0215 left rear speed sensor signal malfunction),en nog 2 andere codes die ik over het heb gezien.(in de abs unit opgeslagen)
Vriend van me heeft een reset gedaan,en zijn tot nu toe uitgebleven(pas 1 dag meegereden).
Nu lijkt het mij heel sterk dat me abs sensor of kabel kapot zijn vanwege het feit dat ik daar nooit aan heb gezeten.
De wagen rijdt voor de rest gewoon helemaal perfect,en nu hopen dat de lampjes uitblijven
Sorry voor het langr verhaal maar dan hebben jullie iig een beeld van hoe en of wat.

Klinky dit bekend in iemand zn oren?

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes,
Rabin