Waar is de CT te bezichtigen ?

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Vooralsnog nergens :sad: , zou Alain of Ferry even bellen bij van Dorst in Breda. Eind februari is de CT uitgeleverd aan de dealers, eerder niet!!
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
ct200H zei:
Vooralsnog nergens :sad: , zou Alain of Ferry even bellen bij van Dorst in Breda. Eind februari is de CT uitgeleverd aan de dealers, eerder niet!!

Heb deze week al achter 2 vrachtwagens (Belgi?) gereden vol met CT200.....dus zijn ergens geleverd, maar daar ben je nog niets mee natuurlijk.....
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
mlcoolj zei:
^^^ en geen foto's gemaakt Esteban? :sad:

Maar... :cry: maar..... :cry:..... had geen fototoestel bij en het toestel op mijn gsm werkt niet altijd meteen.
Zeker al het snel moet gaan zal je zien h?...................
Was aan de kanten van Gent, daar worden wel meerdere merken gelost.
 

Chandra

Nieuw hier
2 nov 2010
7
0
0
Ik wil ook de auto asap zien. Moet hem deze week of volgende week bestellen (vanwege tax redenen).

k Ben 1m90 en vond de Auris niet gemakkelijk zitten (rechterbeen zweefde boven de zetel), dus k zou liefst eens de bestuurderszetel van de ct200h proberen alvorens hem te bestellen. Kan iemand mij zeggen of er een exemplaar beschikbaar is in NL (testrit hoeft niet).

Hartelijk dank bij voorbaat.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Probeer Lexus Den Haag...

Daar stond de RX450h voordat die bij de dealers stond ook al in de 'achtertuin'
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Alan zei:
Probeer Lexus Den Haag...

Daar stond de RX450h voordat die bij de dealers stond ook al in de 'achtertuin'

Kom er net vandaan maar daar staat hij niet of je moet een kartonnen model willen zien :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja karton staat in de showroom :p

Hebben ze achter niks staan dan? achterpleintje van denhaag. Buiten parkeerplaats