Waar is mijn ex-Lexus IS200(73-DS-RF) terechtgekomen?

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Begin 2013 heb ik mijn Lexus IS200 ingeruild bij een garage/handelaar voor een Mini GP. Op de site van de RDW zie ik dat ie kort daarop verkocht is.
Ik heb al een aantal keren op dit forum gezocht of de nieuwe eigenaar hier aanwezig is maar tevergeefs.
De auto zag er nog heel netjes uit en reed fantastisch dus ik hoop dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen.
Voordat ik de Lexus ingeruild heb heeft ie ook hier te koop gestaan, hierbij de link naar dit topic http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...aankoop-cabrio
Zou leuk zijn te weten waar ie rondrijdt en hoeveel kilometers ie nu heeft gereden. Heb er altijd met veel plezier in gereden maar soms wil je eens iets anders en dan moet het "oude" wijken.

p.s. Lijkt me ook leuk voor de huidige eigenaar op deze wijze wat extra historie bij zijn/haar Lexus te hebben.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Laten wij hopen dat die bij een liefhebber terecht is gekomen en in het ergste geval is het de schrootbak :oops:
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Haha lolbroeken. Ik heb het kenteken al gecheckt en hij rijdt nog rond in NL maar ik weet niet of ie bij een echte liefhebber terecht is gekomen,
Ik had het leuk gevonden als de eigenaar ook hier op het forum zou zitten.
Spijt dat ie weg is heb ik niet, mijn vriendin en ik hebben andere leuke auto's. Als ik meer geld en ruimte zou hebben dan was ie er wel bij gebleven.
Ik heb hem ingeruild in Alphen aan de Rijn maar zeer waarschijnlijk ging ie naar de handel. Mini bekijken/rijden, Lexus inruilen en leegruimen en met de Mini naar huis rijden was in 1dag
geregeld. Dus ook niet veel tijd om nog te twijfelen.
We hebben wel altijd met veel plezier en zonder problemen, op vastzittende remklauw na, in onze IS200 gereden en als ik er eentje zie dan denk ik natuurlijk terug aan de onze.