- 5 apr 2012
- 85
- 0
- 6
Hallo,
Ik zit te denken aan een GS of LS als YoungTimer op naam van de zaak, dus niet jonger dan 97(15jaar).
Ik was in eerste instantie genteresseerd in een GS maar nadat ik van het weekend in een Gs en een LS heb gezeten vind ik die LS ook een prachtig ding.
Mega groot en prachtig geluid(van de motor en de audio..).
Echter...
Waar let je op bij een LS?
Is het verbruik niet nog erger dan bij een GS (300 tov 400) ?
Zitten er nog zwakke punten aan, zoals de roest boven de voorruit bij de GS?
Wanneer moet de riem vervangen worden en wat kost dat ?
Hoe lang gaat het blok eigenlijk mee ?
Ik wil er eigenlijk iets van 35kkm per jaar mee gaan rijden.
Ik hoor van jullie hoop ik
Ik zit te denken aan een GS of LS als YoungTimer op naam van de zaak, dus niet jonger dan 97(15jaar).
Ik was in eerste instantie genteresseerd in een GS maar nadat ik van het weekend in een Gs en een LS heb gezeten vind ik die LS ook een prachtig ding.
Mega groot en prachtig geluid(van de motor en de audio..).
Echter...
Waar let je op bij een LS?
Is het verbruik niet nog erger dan bij een GS (300 tov 400) ?
Zitten er nog zwakke punten aan, zoals de roest boven de voorruit bij de GS?
Wanneer moet de riem vervangen worden en wat kost dat ?
Hoe lang gaat het blok eigenlijk mee ?
Ik wil er eigenlijk iets van 35kkm per jaar mee gaan rijden.
Ik hoor van jullie hoop ik
